Nijmegen,10 december 2014 – Aia Software, leidend leverancier op het gebied van Customer Communications Management (CCM) oplossingen, is voor het tweede jaar op rij door Gartner gepositioneerd in het Visionaries quadrant van het Magic Quadrant for Customer Communications Management Software, gepubliceerd op 25 november 2014.

“Aia Software is erg trots om opnieuw zo gewaardeerd te worden voor onze CCM-oplossing,” zegt Tim van Hugte, directeur Aia Software. “De integratie met applicaties is één van de sterke punten van onze CCM-oplossing. Dit komt mooi overeen met onze succesvolle partnerstrategie: de uitbreiding van ons wereldwijde netwerk van ISV’s die ITP leveren en ondersteunen als integraal onderdeel van hun eigen oplossingen voor hun klanten.”

“Volgens het rapport is ‘Customer Communications Management (CCM) een strategie en een markt die bediend wordt met applicaties voor het verbeteren van de creatie, levering, opslag en ophalen van uitgaande en interactieve communicatie.’ Als Aia Software richten we ons volledig op het ontwikkelen en leveren van de beste CCM-oplossing en we beschouwen onze positionering in het Visionary Quadrant door Gartner als een bevestiging dat we hierin slagen,” voegt Leon Pillich, directeur Aia Software, hieraan toe. “Onze klanten prijzen bovendien het gebruiksgemak van onze software, onze customer support, training en ondersteuning bij implementatie.”

Rate this post

Print Friendly