Breukelen, 12 november 2014 – Xerox kondigt twee nieuwe strategische partnerships aan om de migratie van papier naar digitaal te versnellen binnen de overheid, retail, gezondheidszorg, verzekeringen en financiële dienstverlening.

“Bedrijven kennen de waarde van digitalisering en zijn op zoek naar manieren om dit te realiseren. De samenwerking met Hyland en Datawatch versterkt onze volgende generatie Managed Print Services, waarbij alles draait om de ondersteuning van bedrijven naar een meer digitale, productieve en papierloze werkomgeving”, aldus Mike Feldman, President Large Enterprise Operations bij Xerox.

Hyland, de ontwikkelaar van OnBase, een geautomatiseerde workflow- en contentmanagement oplossing, helpt klanten van Xerox hun dagelijkse effectiviteit te verbeteren. Dit doen zij door het vereenvoudigen van belangrijke bedrijfsprocessen zoals klantcommunicatie, het verstrekken van kredieten, het openen van rekeningen en het administreren van claims en patiëntregistratie. “Wij zijn al ruim 20 jaar betrokken bij de transformatie van contentmanagement. Nu meer dan ooit hebben organisaties eenvoudig en direct toegang tot informatie nodig om relevant te blijven en bestaansrecht te behouden”, stelt Bill Priemer, President en CEO bij Hyland en ontwikkelaar van OnBase. “Door de technologie van Xerox te integreren met onze oplossingen kunnen wij een nieuwe stap zetten in het verbeteren van de manier waarop mensen werken.”

Klanten van Xerox kunnen dankzij Datawatch hun retail supply chain processen tussen distributiecentra en winkels automatiseren. Met behulp van bestaande datafeeds creëert Datawatch een papierloze totaaloplossing, die handmatige, foutgevoelige administratieve werkzaamheden elimineert. Met behulp van visuele analyses worden complexe data snel inzichtelijk gemaakt en eenvoudig weergegeven. Hierdoor zijn medewerkers in staat de informatie snel op te nemen en actie te ondernemen. Michael A. Morrison, President en CEO bij Datawatch: “Het onttrekken van data uit zowel papieren als digitale formulieren, kan een ‘make-or-break-situatie’ zijn voor bedrijven. Voortbouwend op Xerox’ jarenlange ervaring en expertise in de retail, kunnen we klanten helpen effectiever om te gaan met real-time data.”

Rate this post

Print Friendly