Breukelen, 3 november 2014 – Xerox heeft, in samenwerking met grafisch consultancybedrijf en onderzoekbureau InfoTrends, een New Business Development programma gelanceerd voor grafimediabedrijven. Hiermee geeft Xerox concrete handvatten om grafische ondernemers verder te helpen met het uitbreiden van hun digitale drukwerkactiviteiten en de geleidelijke transformatie naar marketing dienstverlener. Het programma bestaat uit vijf workshops.

De vijf workshops zijn:

  • Het bouwen van een strategisch marketingplan
  • Het succesvol verkopen van variabele data en cross-media DM-communicatie
  • Het transformeren naar een marketingdienstverlener
  • Het succesvol verkopen van digitale drukwerktoepassingen: meer inzicht in verticale markten met optimale groeikansen
  • Het ontwikkelen van een salesplan

Deze vijf New Business Development workshops worden in het Nederlands gegeven door Etienne de Wette, lid van het Europese Xerox Consulting Netwerk en Managing Partner van BW Praktijktrainers, specialist in training op het gebied van klantgerichtheid en sales.

“Met deze workshops helpen wij onze klanten in de grafische industrie te focussen op wat echt belangrijk is: het verrassen van hun klanten door optimaal in te spelen op de wensen van hun klanten, het verhogen van de productie met lean printmanagement en het Xerox Automate & Simplify printconcept, kostenreductie en groei”, aldus Marcel Martens, General Manager Graphic Communications Operations bij Xerox. “Door het delen van onze kennis kunnen wij bedrijven helpen bij het signaleren van nieuwe kansen voor digitaal printen, variabele data en cross-media marketing activiteiten. Dit zorgt voor een versnelling in de transformatie van hun bedrijf en op deze manier kunnen zij de winstgevendheid verbeteren.”

 

Beschikbaarheid

De vijf workshops worden vanaf november aangeboden. Grafimediabedrijven kunnen voor meer informatie contact opnemen met Xerox.

Rate this post

Print Friendly