Het huidige zakelijke landschap wordt ingrijpend veranderd door klanten die meer verbonden, beter geïnformeerd en mondiger zijn dan ooit tevoren. Daarnaast worden veel organisaties geconfronteerd met uitdagingen die samenhangen met digitale innovatie.

Als document- en informatieprofessional kunt u niet achterblijven bij deze ingrijpende veranderingen. Laat u daarom op 11 november tijdens DocumentLifeCycle inspireren door experts en ervaringsdeskundigen.

Lezers van Docufacts profiteren van €150 korting op de entreeprijs. Gebruik de code dlc14pDF terwijl u zich aanmeldt en betaal slechts €195 in plaats van €345.

Op het programma staan sessies als:

The next step in digital
Door nieuwe technieken en nieuwe media verandert de manier waarop we met mensen communiceren drastisch. Social media, mobile, apps, games, interactieve websites, storytelling, content en big data. Het levert bedrijven en organisaties interessante kansen op om mens 3.0 te “beraken”. Topspreker Richard van Hooijdonk neemt u mee naar de toekomst van digitaal.

Wanneer stoppen we eens met ‘archiveren’?
Information overload, content explosie, social media en toenemende klantcommunicatie. De druk op het elektronisch archief om alles maar te bewaren wordt steeds groter. Is er een alternatief tussen alles bewaren of alles weggooien?

Het beteugelen van de content chaos
De contentexplosie is een feit, en wel of niet acteren, betekent het verschil tussen succes en falen. Wat is er aan de hand, waarom is het een probleem en hoe gaan we hier mee om, zijn vragen die in deze presentatie worden beantwoord.

Als document- en informatieprofessional bent u er op 11 november toch ook gewoon bij? Meld u vandaag nog aan en profiteer van €150 korting. Gebruik de code dlc14pDF terwijl u zich aanmeldt.

[btn link=”http://documentlifecycle.nl/?utm_source=docufacts&utm_medium=site&utm_campaign=dlc14″ color=”navyBlue” size=”size-xxl”]Aanmelden met korting[/btn]

 

 

 

Rate this post

Print Friendly