Breukelen, 16 oktober 2014 – Xerox is erkend als marktleider in Europa op het gebied van managed print services (MPS) in het partnerkanaal. Dat blijkt uit het rapport van analytisch onderzoeksbureau Quocirca. Het rapport geeft aan dat Xerox het meest gevestigde channel MPS-portfolio heeft, variërend van standaard onderhoud en het aanbod aan supplies tot uitgebreide multi-vendor diensten.

“Xerox loopt voor op de concurrentie als het gaat om de volwassenheid van haar channel MPS initiatieven”, zegt Louella Fernandes, associate director bij Quocirca. “Xerox is marktleider in termen van strategie én in de volledigheid van haar aanbod.”

Het rapport benadrukt verschillende sterktes van Xerox, waaronder:

  • Xerox Partner Print Services (XPPS): Xerox’s uitgebreide, cloud-gebaseerde managed print services voor het mkb, ongeacht het merk van de printer(s).
  • De flexibiliteit en robuustheid van het XPPS platform realiseert een toegankelijke aanpak voor zowel de Xerox mono-brand als multi-brand resellers die hun MPS-mogelijkheden verder willen ontwikkelen.
  • Partners van Xerox beschikken dankzij het Personalised Application Builder Program over meerdere opties voor het bieden van gepersonaliseerde oplossingen, die processen verbeteren voor specifieke branches of op afdelingsniveau.
  • Voortdurende verbeteringen aan het portfolio zoals Xerox Supplies Service, de geautomatiseerde supplies aanvuloplossing.

“Het rapport van Quocirca erkent meerdere sterktes van ons MPS-portfolio in het partnerkanaal, waaronder de breedte, flexibiliteit, volwassenheid en leiderschap”, zegt Wilco van Bezooijen, Country General Manager European Channel Group bij Xerox. “Onze ruime ervaring en betrokkenheid om ons portfolio te blijven verbeteren, betekent dat resellers er zeker van kunnen zijn dat ze aan Xerox de beste partner hebben.”

Rate this post

Print Friendly