Breda, 21 oktober 2014Op donderdag 30 oktober 2014 vindt het congres Customer Communications Management (CCM) plaats in De Reehorst, Ede. Het programma van het congres is definitief en bestaat uit een goede mix van keynotes, praktijkcases en workshops.

De keynotes zijn in handen van Randstad, Altuïtion en Canon Nederland. Randstad gaat in op efficiënt klantcontact via verschillende kanalen. Altuïtion laat zien hoe u een 9+ organisatie kunt worden waarbij klantloyaliteit en klanttevredenheid centraal staat. Canon Nederland plaatst in de keynote klantcommunicatie in historisch en toekomstperspectief en laat daarbij zien dat social, mobile, maar ook data en internet-of-things klantcommunicatie steeds complexer maken.

Workshops van gemeente Nijmegen en Disceru

Naast de veelbelovende keynotes, kunt u deelnemen aan de workshops van de gemeente Nijmegen en Disceru. Gemeente Nijmegen laat u ervaren hoe u de klant centraal zet en ook nog bespaart op de kosten. Disceru gaat in op het besparen van outputkosten. U krijgt een aantal handvatten aangereikt, waarmee u zelf kosten kunt verlagen op print-, porti- en materiaalkosten en bewerkingsactiviteiten.

Benieuwd naar het volledige programma? Neem dan een kijkje op ccm.heliview.nl.

Nog beperkte toegangskaarten beschikbaar
Wilt u ook het congres Customer Communications Management 2014 bijwonen? Meld u dan aan via de website ccm.heliview.nl. Deelname is kosteloos mits u aan de voorwaarden voldoet, anders bedragen de kosten voor deelname €645,00.

Let op: het is nog mogelijk om u aan te melden t/m 29 oktober 12:00 uur.

[btn link=”http://ccm.heliview.nl/?utm_source=mediaparter&utm_medium=banner&utm_campaign=docufacts” color=”purple” size=”size-xxl”]Inschrijven[/btn]

Rate this post

Print Friendly