Traditioneel gaat document management over de operationele activiteiten van fysieke documentstromen. Inmiddels is steeds meer sprake van digitale documentstromen als integraal onderdeel van het primaire proces van de ING. Ook benieuwd naar het klant interactie management bij de ING? Woon dan deze lezing op op het congres Customer Communications Management.

Documenten zien en volgen

Elke ING-er, en de eindklant, kan straks alle (toegestane) documenten zien en volgen. Input, Output en Throughput is volledig digitaal en transparant geworden. Waar strikt noodzakelijk vind transformatie plaats van digitaal naar fysiek of omgekeerd.

Meld u aan voor het congres Customer Communications Management

Wilt u de praktijkcase van ING over klantcommunicatie bijwonen? Meld u dan nu aan voor deelname aan dit congres. Aanmelden gaat makkelijk en snel via het aanmeldformulier.

Altijd op de hoogte?

Wilt u altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws over het congres Customer Communications Management? Volg ons dan via Twitter #CCM14 of @HeliviewConf.

Rate this post

Print Friendly