Op donderdag 9 oktober a.s. organiseert Xplor Nederland haar najaarsbijeenkomst waarin de vraag, “Veranderen, hoe doe je dat?” centraal staat.

Programma

Harco van Uden (CEO van Experience Travel, een aantal gespecialiseerde reisorganisaties die zich met luxe brands richten op de individuele reiziger in het hoogste marktsegment) zal de motivatie voor de verandering naar klantgedrevenheid presenteren. Tevens zal hij de stappen beschrijven van het net afgesloten veranderproces waarin klantcommunicatie een belangrijke rol speelt.

Vervolgens zal de toegevoegde waarde van de Xplor bijeenkomsten worden vergroot door met elkaar in gesprek te gaan over hoe de gepresenteerde informatie kan worden toegepast naar de eigen werkomgeving.

Datum:                              Donderdag 9 oktober 2014

Locatie:                             Sorteercentrum PostNL, Loire 1, Den Haag

Aanvang:                           14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)

Meer informatie:              www.xplor.nl

Deelname is gratis maar aanmelden vooraf is noodzakelijk (via adriana@xplor.nl)

De middag wordt afgesloten met de mogelijkheid tot een rondleiding door het sorteercentrum van PostNL en netwerken/napraten onder het genot van een hapje en een drankje.

Rate this post

Print Friendly