De complexiteit en kosten van klantcommunicatie exploderen door het gebruik van meerdere media, meerdere kanalen, snellere reactietijden en ga zo maar door. Hoe houd je dit als organisatie in de hand? Kom het te weten tijdens deze lezing van Canon. Meld u direct aan.

Business Critical Communication in a Changing World

Het antwoord op bovenstaande vraag: Dat lukt slechts door het hanteren van nieuwe ordeningsprincipes zoals customer centricity.

Harrie Keusters, Strategy & Innovation bij Canon Nederland, plaatst in zijn presentatie klantcommunicatie in historisch en toekomstig perspectief en laat daarbij zien dat social, mobile, maar ook data en internet-of-things klantcommunicatie steeds complexer zullen maken. Uiteindelijk zullen we meer de manager van ons ecosysteem moeten worden om te voorkomen dat we hijgend achter iedere klant aan moeten.

Meld u aan voor het congres Customer Communications Management

Ook deze sessie van Canon bijwonen? Meld u dan nu aan voor deelname aan dit congres. Aanmelden gaat makkelijk en snel via het aanmeldformulier.

Rate this post

Print Friendly