Op 30 oktober wordt door Heliview het CCM Congres 2014 gehouden. De doelgroep van het congres zijn de managers en medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de klantcommunicatie of verantwoordelijk zijn voor de inrichting van de processen, de diensten en technische oplossingen om de uitgaande multichannel klantcommunicatie te faciliteren.

[btn link=”http://ccm.heliview.nl/?utm_source=mediaparter&utm_medium=banner&utm_campaign=docufacts” color=”red” size=”size-xxl”]Naar CCM Congres[/btn]

Het belooft een interessante en leerzame dag te worden met een keur aan sprekers en onderwerpen. Een greep uit het programma:

Kan klant communicatie management uit de Cloud worden betrokken?

De eerste applicaties voor klant communicatie management komen beschikbaar in de Cloud. Voor veel organisaties levert dit vele vragen op. Tijdens het congres geeft Jeroen Huinink, CTO bij CCM specialist Aia Software geeft tijdens deze lezing antwoord op onderstaande vragen:

  • Wat betekent dit voor gebruikersorganisaties?
  • Welke functionaliteit wordt er vandaag wel of niet aangeboden?
  • Wat zijn de kansen en risico’s verbonden aan klant communicatie management in de Cloud?
  • Wat zijn de verwachtte kosten en wat zijn de opbrengsten?

 

Marketing Automation – bedreiging voor de documentprofessional of carrièrekans?

“De marketingmanager heeft binnenkort een groter ICT-budget dan de ICT-manager.” Daarmee wordt bedoeld dat er significante investeringen in software en services gepland staan om marketing te ondersteunen bij het halen van hun doelstellingen.

Robert Nagel, bestuurslid van Xplor Nederland geeft tijdens het congres Customer Communications Management 2014 antwoord op bovenstaande vraag.

 

De klant centraal zetten en kosten besparen, realistisch?

Van push naar pull communiceren. Tijdens deze interactieve keynote van de gemeente Nijmegen ontdekt u wat dit inhoudt en ervaart u de kracht van scannable schrijven.

Kwalitatief hoogwaardige en betaalbare dienstverlening via internet, het is een nobel streven. Een zelfredzame klant betekent doorgaans: regie uit handen geven. De klant verleiden om zelf zaken te regelen. Hoe faciliteer je je klant op het internet optimaal en reduceer je daardoor het aantal inkomende telefoontjes?

Deze lezing wordt gegeven door Renate Orth, Hoofd Publieksinformatie (KCC) bij gemeente Nijmegen.

[btn link=”http://ccm.heliview.nl/?utm_source=mediaparter&utm_medium=banner&utm_campaign=docufacts” color=”red” size=”size-xxl”]Naar CCM Congres[/btn]

Rate this post

Print Friendly