Breukelen, 28 augustus 2014 – JWS, specialist op het gebied van kantoorinstallaties, heeft een partnership gesloten met Xerox. Voor JWS betekent dit partnership een grote verandering, aangezien zij van een single branded-strategie naar een multi branded-strategie gaan. De kantoorspecialist biedt klanten hiermee een nog uitgebreider portfolio en voor Xerox betekent de overeenkomst de volgende stap in de channelstrategie. Beide partijen verstevigen hiermee hun positie in de kantoormarkt.

Jurik Okma, directeur bij JWS: “De keuze om over te stappen naar een multi branded-strategie heeft voor ons veel impact. Transparantie en flexibiliteit staan hoog in het vaandel binnen JWS. Naast dat we onze flexibele contracten inzichtelijk maken, kunnen we als multi brand-reseller onze klanten nu een nog gerichter advies en een merkonafhankelijk product bieden. Het partnership met Xerox biedt ons veel mogelijkheden voor de toekomst.”

Wilco van Bezooijen, Directeur European Channel Group bij Xerox Nederland: “Ik ben verheugd over de samenwerking met JWS. Deze partij is een zeer servicegerichte reseller met veel ervaring en focus op printing. Door deze samenwerking kan JWS de technologie en diensten van Xerox combineren met het eigen unieke aanbod. Dit leidt voor zowel JWS als Xerox tot nieuwe omzetbronnen.”

Rate this post

Print Friendly