ICreative introduceert als eerste leverancier Kofax Total Agility als SaaS-dienst in Nederland. De scan- en herkenoplossing die beter bekend is als Kofax KTA, omvat onder meer Business Process Management en Dynamic Case Management en kan ook op de infrastructuur van de klant worden gebruikt. Het is voor het Nederlandse bedrijfsleven nu ook mogelijk de cloudvariant toe te passen. Op deze manier hoeven zij niet meer in hun IT-infrastructuur te investeren.

Vincent Wouters, directeur bij ICreative: “Kofax is wereldleider op het gebied van het scannen, herkennen en vastleggen van gegevens op basis van OCR-technologie. Maar Kofax is blijven doorontwikkelen en heeft zich toegelegd op heel gericht en ‘slim’ herkennen van gestructureerde en ongestructureerde data. Kofax KTA zet de informatie op papier om naar bruikbare data om deze vervolgens volautomatisch aan bepaalde bedrijfsprocessen te koppelen.

Het is nu ook mogelijk om informatie die bijvoorbeeld via een e-mail of webformulier binnenkomt te interpreteren en te verwerken. Kofax KTA onderscheidt zich aanzienlijk van de concurrentie, omdat het platform over zowel de BPM- als DCM-technologie beschikt. BPM automatiseert het volledige bedrijfsproces waarmee de productiviteit wordt geoptimaliseerd. En omdat er altijd specifieke gevallen zijn waar menselijke interactie aan te pas dient te komen, is DCM de oplossing waarbij kenniswerkers naar alternatieve processtappen kijken voor de automatisering van specifieke bedrijfsprocessen.”

Kofax levert met Kofax KTA slimme procesapplicaties voor de bedrijfskritische ‘First Mile’ van klantinteracties. Dit zijn de eerste klantcontactmomenten waarbij bijvoorbeeld gegevens uitgewisseld dienen te worden. Denk daarbij aan declaraties of het indienen van claims. Succes in deze First Mile kan de klantervaring aanzienlijk verbeteren. Ook operationele kosten kunnen worden teruggebracht. Nogmaals Wouters: “Dat Kofax KTA nu via ICreative ook als cloudoplossing beschikbaar is en dat nu zowel e-mails als webformulieren ‘automatisch’ kunnen worden gelezen, is een grote stap voorwaarts in de automatisering van de bedrijfsvoering, ongeacht de bedrijfsgrootte en -locatie. Kofax KTA in de Cloud is gewild: de eerste internationale gebruiker met een Shared Service Center in Nederland en de Verenigde Staten is inmiddels een feit.”

[btn link=”http://www.icreative.nl/kofaxkta/” color=”navyBlue” size=”size-xxl”]Meer informatie over Kofax KTA[/btn]

Rate this post

Print Friendly