München, Duitsland (31 juli 2014) – ABBYY Europe, een toonaangevende leverancier van documentherkenning, vastleggen van data en taal gerelateerde technologie en diensten, introduceert vandaag ABBYY FlexiCapture for Mailrooms. ABBYY FlexiCapture for Mailrooms versterkt het platform voor vastleggen van data van ABBYY FlexiCapture met nieuwe en innovatieve technologie voor geautomatiseerde vastlegging, classificatie en digitale distributie en routing van informatie die een organisatie binnenkomt – ongeacht de gebruikte kanalen. Met FlexiCapture for Mailrooms kunnen bedrijven snel en efficiënt binnenkomende post en klantcommunicatie vastleggen en digitaliseren. Dit zal de responstijden bij het verwerken van klantverzoeken verkorten waardoor de productiviteit, procescontrole en klantloyaliteit toenemen.

Om efficiënt en concurrerend te blijven moeten bedrijven die dagelijks grote hoeveelheden documenten verwerken die informatie zo efficiënt mogelijk vastleggen en verwerken. Door het vastleggen van documenten op het ‘contactpunt’, op welke plek ze ook een organisatie binnenkomen, en ze daarna zo snel mogelijk te classificeren en door te sturen, kan informatie efficiënt gedistribueerd worden naar de juiste kantoormedewerker of het juiste bedrijfsproces.

ABBYY FlexiCapture for Mailrooms automatiseert het proces van vastleggen, classificeren en verwerken van grote hoeveelheden ongestructureerde data, afkomstig van een verscheidenheid aan bronnen of -kanalen. Alle soorten informatie – papieren documenten, e-mails of faxen – worden met een hoge nauwkeurigheid verwerkt op één bedrijfsplatform, en worden daarna doorgegeven aan het juiste bedrijfsproces, de juiste afdeling of persoon. Het flexibele ontwerp van het platform ondersteunt documentverwerking via een reeks toepassingsscenario’s – inclusief internet, mobiel en cloud – gebaseerd op de behoeften van de organisatie.

Bedrijven en organisaties kunnen met ABBYY FlexiCapture for Mailrooms direct profiteren van de automatisering van processen die op documenten gebaseerd zijn. De hoeveelheid handmatig postkamer- en archiveringswerk wordt verminderd, hetgeen tot een aanzienlijke verlaging van het aantal fouten en kosten leidt. Innovatieve classificatietechnologie en efficiënte routing versnellen de distributie van informatie binnen een organisatie, waardoor interne besluitvormingsprocessen geoptimaliseerd en klantresponstijden verkort worden. Daarnaast maken volledige document- en procestransparantie het bedrijven mogelijk om bedrijfsprocessen op elk moment te controleren en aan de nieuwste compliance-regels te voldoen. Bedrijven profiteren ook van verbeterde consistentie van workflows en processen.

De belangrijkste voordelen van ABBYY FlexiCapture for Mailrooms zijn:

  • Multi-kanaal-postkamer (multi-channel mailroom) – het systeem verwerkt inkomende documenten, afkomstig uit een verscheidenheid aan ingangskanalen – waaronder papier, fax en e-mails.
  • Visuele classificatie van inkomende documenten FlexiCapture for Mailrooms gebruikt de nieuwste technologie voor snelle en accurate op afbeeldingen gebaseerde classificatie van inkomende documenten ongeacht formaat en kwaliteit.
  • Inhoudsclassificatie – documenten zoals brieven of andere klantcommunicatie zoals e-mails wordt automatisch gecategoriseerd, geanalyseerd en verwerkt.
  • (Online) training Auto Clustering helpt om de classificatielogica in een postkamerproject automatisch op te zetten.Online training kan gebruikt worden om de classificatieresultaten tijdens postkameractiviteiten te verbeteren.
  • Gedistribueerde postkamervastlegging – FlexiCapture for Mailrooms ondersteunt data-input uit een verscheidenheid aan bronnen: van gecentraliseerd scannen in een centrale postkamer tot gedecentraliseerd scannen in kantoren op afstand, tot mobiel vastleggen door personeel in het veld.
  • Routing van documenten – gebaseerd op de classificatieresultaten wordt een document vervolgens verder geleid naar het juiste bedrijfsproces, de juiste afdeling of werknemer. Interne bedrijfsregels kunnen in het leven geroepen worden om te bepalen welke workflow geïnitieerd wordt.
  • Controle en statistieken – klantcommunicatie die een organisatie binnenkomt zal direct zichtbaar zijn en daarom makkelijk te volgen. De oplossing biedt tools voor rapportage en statistieken variërend van een standaard monitoring-cliënt die statistieken visualiseert tot geavanceerde rapportage voor analyse en business intelligence (BI). Een organisatie is dus in staat om volledige controle te krijgen over een document en de informatie die het bevat.

Naleving – betere zichtbaarheid van documenten, binnenkomende informatie en klantcommunicatie maakt controle van het hele bedrijfsproces mogelijk. Dit helpt de naleving van wettelijke eisen te verzekeren, waardoor het risico voor een organisatie aanzienlijk verminderd wordt.

Voor meer informatie ga naar Flexicapture for Mailrooms

Rate this post

Print Friendly