Op donderdag 30 oktober 2014 vindt het congres Customer Communications Management (CCM) plaats in De Reehorst, Ede. Het centrale thema tijdens dit congres is ‘Grip, inzicht en controle op de uitgaande klantcommunicatie’. Altuïtion en Randstad verzorgen op dit congres beide een keynote.

Keynote Altuïtion
Hoe wordt uw organisatie een 9+ organisatie: van klanttevredenheid naar klantloyaliteit? Stephan van Slooten, partner bij Altuïtion vertelt het u in zijn keynote. Hij gaat daarbij o.a. in op klantbeleving, de focus op een 9+ organisatie en het leren, ervaren en creëren van een structureel customer delight. Eerdere lezingen van Stephan van Slooten op Heliview-congressen werden beoordeeld met gemiddeld een 8,7. Mis deze lezing dus niet.

Keynote Randstad Customer Intelligence
Hoe zit het met uw klantcontact via uw website, social media, het klantcontactcentrum en de live chat? Managed u dit klantcontact effectief, efficiënt en geïntegreerd in alle kanalen? Kom het antwoord te weten tijdens de keynote ‘A journey to excellent customer contact; any time, any place anywhere!’. Deze keynote wordt gegeven door Martijn Koelewijn, directeur marketing & sales van Randstad Customer Intelligence.

Bekijk het meest up-to-date programma en het laatste nieuws op de website: ccm.heliview.nl

Meld u aan voor het congres Customer Communications Management

Meld u vóór 15 juli 2014 aan voor deelname aan dit congres en maak kans op één van de drie exemplaren van het nieuwe boek ’Klanthelden in de 9+ organisatie’ van Berry Veldhoen & Stephan van Slooten. Aanmelden gaat makkelijk en snel via https://ccm.heliview.nl/deelname/aanmelden-eindgebruiker.aspx

Rate this post

Print Friendly