Leusden, 18 juni 2014 – Vanaf heden kent het imaging software portfolio van Service2Sales een nieuwe naam van niveau. ‘Met het distributeurschap van Papercut Print Management software in de Benelux vertegenwoordigt onze organisatie alle grote leveranciers in de markt’, vertelt Jan Peter Bolhuis, Commercieel Directeur bij Service2Sales, met trots.   

‘Partnerships met gelijkgestemde bedrijven vormen de sleutel tot ons wereldwijde succes in het leveren van software. Het gaat bij deze samenwerking om sterke, lokale ondersteuning en toekomstgerichte ontwikkeling. PaperCut en Service2Sales zijn beide klantgerichte ondernemingen met 15 jaar ervaring,  en ik denk dat onze uitgelijnde langetermijnvisie ons zal helpen om de Benelux iets unieks te bieden.’ Aldus  Chris Dance, CEO van PaperCut. ‘Onze Authorized Solution Centers zijn meer dan regionale partners: zij begrijpen print management. Uitgelijnde waarden en een lange termijn visie zijn hiervoor de belangrijkste vereisten. We zijn verheugd om met Service2Sales samen te werken, en zo onze channel partners en klanten te ondersteunen.’ 

Het toch al rijke assortiment van de distributeur, met markt leidende Print Management oplossingen als Equitrac en Safecom, wordt met deze toevoeging onbetwist voltooid als het gaat om A-merken. ‘Letterlijk ieder bedrijf dat grip wil krijgen op zijn printactiviteit, en efficiënter om wil gaan met middelen, kunnen wij nu een passende oplossing bieden’, aldus Bolhuis.

Over Papercut

PaperCut ontwikkelde in 1998 een afdrukquotum applicatie om in de behoefte van een lokale middelbare school te voorzien. Inmiddels is de onderneming uitgegroeid tot leverancier van volledige Print Management software die nu gebruikt wordt door 50.000 bedrijven in meer dan 100 landen. De focus ligt op innovatieve software die eenvoudig is in gebruik, en toegankelijk voor iedereen. De cultuur van het bedrijf is techniek gedreven en geïnformeerd door nauwe communicatie met gebruikers. Het hoofdkantoor van PaperCut is gevestigd in Melbourne, en wordt ondersteund door vestigingen in de VS en het Verenigd Koninkrijk.

Door de logische opbouw is Papercut vlot te integreren bij de klant. Bovendien kan er gebruik gemaakt worden van een laagdrempelige trial, waarmee eindgebruikers eenvoudig hun afdrukkosten in kaart kunnen brengen.

Rate this post

Print Friendly