Bunnik, 26 maart 2014 – Document Dialog, specialist op het gebied van multichannel eDelivery-platformen en The Message Company, onafhankelijk adviseur en uitvoerder van programma’s en projecten in het ECM-domein, hebben een partnerovereenkomst gesloten. Document Dialog gaat de expertise van The Message Company bij haar bestaande en toekomstige klanten inzetten om deze te ondersteunen in hun doelstelling om digitaal volwassen te worden. Vanuit de klant bekeken: ondersteuning bij ontwikkeling van visie en strategie, uitvoering van project- en interim management, organisatieanalyses en verbeteringen, implementaties en begeleiding van teams in veranderende omstandigheden.

Het partnership met The Message Company past in de strategie van Document Dialog om met innovatieve marktpartijen haar specialisme rondom de Customer Communications Experience, de klantwaardebeleving betreffende processen rondom klantcommunicatie, verder uit te breiden. Met behulp van de expertise van The Message Company en hun rijke ervaring in documentlogistiek, digitalisering, input- en outputmanagement, Het Nieuwe Werken, de inrichting van de monitoring- en regiefunctie, ICT-architectuur en digitaal samenwerken, is het voor Document Dialog nu nog eenvoudiger om opdrachtgevers te helpen bij verbetertrajecten rondom inkomende en uitgaande klantcommunicatie en de inrichting van een multichannel communicatieplatform. Niet de technologie staat hierin centraal, maar vooral de mensgerichte aanpak volgens het eigen ontwikkelde Digital Maturity Model, om tot een multichannel-communicatieplatform te komen.

René Joor, eigenaar van The Message Company: “The Message Company verwacht veel van de partnerovereenkomst met Document Dialog. Al jaren houden wij ons bezig met verandertrajecten in het ECM-domein maar de Digital Maturity-aanpak is voor ons een innovatieve methode om vanuit een assessment tot een visie en een roadmap te komen die organisaties concreet helpt toegroeien naar digitale volwassenheid. Tijdens de ontwikkeling van het Digital Maturity Model hebben wij geleerd dat de expertise van The Message Company en Document Dialog elkaar versterken en dat in het model de factoren mens, cultuur en technologie in balans zijn. Wij vertrouwen op een professionele samenwerking met Document Dialog.”

Dennis Koorn, Country Manager bij Document Dialog: “Het partnership met The Message Company zie ik voor Document Dialog als een kans om bestaande, en toekomstige, klanten nog beter te kunnen ondersteunen in hun ontwikkeling naar een multichannel communicatieplatform waarbij uiteindelijk gestuurd wordt op het verbeteren van de Customer Communications Experience. Dennis Koorn voegt daaraan toe: “De markt verandert snel en afdelingen als ICT en Facilitair begrijpen de noodzaak om intern een betere ondersteuning te bieden aan afdelingen Marketing, Sales en Communicatie. Hier zijn terecht veel wensen om klantcommunicatie te verbeteren en beter aan te laten sluiten bij de verwachtingen van de klant. De Digital Maturity-aanpak helpt grip te houden op deze veranderingen”. The Message Company en Document Dialog starten in het 2e  kwartaal met een eerste sessie waarin kennis over deze unieke aanpak met de markt wordt gedeeld.

Rate this post

Print Friendly