Amsterdam, 24 maart 2014 – Konica Minolta, leverancier van documentoplossingen, zet verder in op het ‘business development’-programma: Digital1234. Dit programma is ontwikkeld om meer groei mogelijk te maken voor leveranciers van printdiensten. Hierbij wordt gekeken naar zowel grafische ondernemingen als naar centrale repro-afdelingen en huisdrukkerijen aangezien het voor hen belangrijk is om zich te blijven ontwikkelen.

Het doel van het programma is om organisaties te ondersteunen bij het benutten van kansen die geld besparen, omzet verhogen, het dienstenpakket uitbreiden en de productiviteit verhogen. In de huidige markt waarin het aantal printleveranciers door de economische crisis is verminderd en er steeds meer nieuwe technologieën worden ontwikkeld, biedt Konica Minolta een programma aan om organisaties te ondersteunen bij deze uitdagingen.

Het Digital1234-programma biedt klanten aan de hand van vier praktische stappen uitleg en coaching over hoe ze nieuwe zakelijke kansen kunnen identificeren, benutten, verifiëren en implementeren. Hiervoor zijn whitepapers beschikbaar over twaalf verschillende onderwerpen, zoals Web-to-Print, Variable Data Printing, automatisering van workflows, inline-afwerking en het printen van boeken. Daarnaast bieden Assessment Guides en Implementation Guides – geschreven door onafhankelijke specialisten – inzicht in nieuwe mogelijkheden en succesvolle implementaties.

“Het huidige digitale tijdperk maakt het noodzakelijk voor printleveranciers om veranderingen door te voeren om te blijven groeien”, aldus Ruud van Soest, Marketing Manager bij Konica Minolta. “Met dit programma willen we hen ondersteunen in het maken van de juiste beslissingen om dit mogelijk te maken. Aan de hand van deze vier stappen kunnen zij beoordelen of het voor hen zinvol is om op bepaalde ontwikkelingen in de markt in te springen en hoe ze dat het beste kunnen doen. Wij bieden dit programma gratis aan.”

 

Rate this post

Print Friendly