Op dinsdag 1 april a.s. organiseert Xplor Nederland een voorjaarsbijeenkomst waarin de strategische rol van klantcommunicatie centraal staat in onderwerpen als ‘multichannel’ en ‘omnichannel’ reporting.

In deze strategische sessie presenteren de sprekers vooral de zakelijke kant van hun oplossingen voor klantcommunicatie. De ‘Nieuwe Stakeholders’ zijn o.a. communicatie managers, marketing managers, product managers, customer experience managers, etc. De focus zal deze middag voornamelijk op de WAT-vragen liggen, zoals:

• WAT is de onderliggende zakelijke doelstelling?

• WAT is de strategische waarde?

• WAT wil je bereiken?

• WAT waren de leermomenten?

• WAT zijn de resultaten?

 

Datum: Dinsdag 1 april 2014

Locatie: Xerox, Breukelen

Aanvang: 14.30 uur (inloop vanaf 14.00 uur)

Meer informatie: www.xplor.nl

Deelname is gratis maar aanmelden vooraf is noodzakelijk (via adriana@xplor.nl)

De middag wordt afgesloten met de mogelijkheid tot napraten, onder het genot van een hapje en een drankje.

 

Rate this post

Print Friendly