Breukelen, 20 januari 2014 – Met de lancering van Xerox SMART Centre (Sales, Marketing, Analysis, Research en Training) hebben channelpartners nu toegang tot diverse tools en materialen op het gebied van marketing, sales en training. Deze gratis website, toegankelijk vanaf elk device, is de nieuwste businesstool van Xerox. Channelpartners worden hiermee ondersteund om meer prospects te bereiken en de verkoop te stimuleren. Bovendien is alle branche-informatie nu op één plek te vinden.

Wilco van Bezooijen, Country General Manager ECG bij Xerox: “Het SMART Centre is bedoeld als tool waarmee salesmedewerkers concurrentieanalyses kunnen uitvoeren en promotiemateriaal kunnen ontwikkelen. Hiermee wordt informatie aan onze partners sneller ontsloten en kunnen zij hun eindgebruikers sneller van dienst zijn.”

Het SMART Centre is wereldwijd beschikbaar in 22 talen, waaronder in het Nederlands. Het biedt Xerox channelpartners de mogelijkheid om:

• met interactieve tools de juiste productmix voor klanten te bepalen;

• spotten van nieuwe kansen met salestools;

• voorstellen op maat te ontwikkelen aan de hand van geïntegreerde marketingtools;

• het inwerktraject te vereenvoudigen met interactieve trainingsmodules;

• conversaties op social media over de markt te volgen met RSS-feeds, nieuwsbrieven, tweets en video’s;

• door het responsive design makkelijk toegang te krijgen tot de content vanaf elke desktopbrowser, tablet of smartphone.

Nieuwe website voor partnerwerving

Naast het SMART Centre heeft Xerox een nieuwe website gelanceerd voor potentiële partners: Partner met Xerox. Bedrijven die interesse hebben in een partnership met Xerox kunnen aan de hand van hun businessmodel het channelpartnership programma vinden dat het beste aansluit bij hun business. Xerox kan helpen bij het vinden van nieuwe, winstgevende aanpakken. Door Xerox technologie en managed print te combineren met hun eigen unieke oplossingen kunnen partners hun klanten helpen door medewerkers op kantoor hun werk makkelijker te laten uitvoeren.

Rate this post

Print Friendly