oofddorp, 21 november 2013 – Vanaf volgende week start DDi, specialist op het gebied van document software, een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek. Gedurende een aantal weken worden ruim 3000 klanten actief benaderd. Met de uitkomsten van het onderzoek hoopt DDi meer inzicht te krijgen in de kwaliteit van haar dienstverlening en softwareoplossingen.

Tijdens een grootschalige belactie worden de klanten persoonlijk benaderd met een aantal vragen over onder andere de kwaliteit van de software, de ondersteuning van de servicedesk en consultancy, de algemene deskundigheid van de organisatie en de mate waarin wordt voldaan aan de behoefte van de klant.

In het verleden gaf het onderzoek DDi een goed beeld van haar prestaties en gaf handvatten voor eventuele verbeteringen. De organisatie hoopt ook dit jaar dat de uitkomsten zullen bijdragen aan een optimalisatie van de tevredenheid onder klanten. Dit geldt niet alleen op het gebied van dienstverlening, maar ook voor het door ontwikkelen van de software naar wens van de klanten.

 

De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek worden in januari 2014 bekend gemaakt.

 

Rate this post

Print Friendly