Decos heeft een aantal Doxis medewerkers opgeleid tot gecertificeerd consultants voor Decos applicatiebeheer. Bas Taalman, Commercieel directeur bij Decos: “Decos en Doxis hebben gekozen voor deze samenwerking vanuit de overtuiging dat deze partnership veel toegevoegde waarde biedt voor de opdrachtgever. Decos levert specialistische diensten en toonaangevende oplossingen voor KCC, Zaakgericht werken, document- en informatiebeheer en ook de gecertificeerde applicatiebeheerders van Doxis hebben de kennis en ervaring in huis met deze oplossing, begrijpen de processen bij de overheid én kunnen de vertaalslag maken naar de juiste inrichting.”

Max Beekhuis, directeur Doxis vult aan: “Een succesvol werkend systeem is een van de voorwaarden voor efficiënt digitaal werken. Overheden ervaren vaak dat ze bij de in gebruik name van een systeem nog de laatste stap missen, namelijk een ervaren functioneel applicatiebeheerder die de oplossing goed beheert en rekening houdt met organisatie wijzigingen en werkprocessen. Wat ook regelmatig voorkomt, is dat tijdens het gebruik de oplossing niet aansluit op de dagelijkse werkwijze. De Decos gecertificeerde functioneel applicatiebeheerders van Doxis lossen deze problemen op en slaan de brug van de oplossing naar de optimale inrichting.”

Achtergrond Doxis: Doxis is gespecialiseerd in het structureren en ordenen van informatie. Al ruim 100 jaar helpen wij organisaties om optimaal gebruik te maken van bedrijfsinformatie die is opgeslagen in hun werkprocessen. Dit doen wij door verbeteringen aan te brengen in de werkprocessen waar belangrijke informatie een rol in speelt. Uw succes: u bent klantgericht bezig, uw organisatie is compliant en, bovenal, u verbetert de kostenefficiency in uw bedrijfsvoering.

Achtergrond Decos: Decos maakt innovatieve software op het gebied van Midoffice oplossingen en biedt o.a. het Decos D5 – Zaaksysteem met geïntegreerd DMS/RMA & KCC. Onafhankelijk onderzoek heeft Decos D5 aangewezen als het beste geïntegreerde zaaksysteem met eigen NEN 2082-gecertificeerd DMS/RMA. Daarnaast vormt het Decos KCS – klantcontactsysteem – dé toegang tot alle informatie die van belang is voor de behandeling van klantcontact.

 

Rate this post

Print Friendly