Ede, 6 september 2013. Binnen het MKB ziet Easy Systems een toenemende behoefte om de ICT kosten te beperken. In veel gevallen wordt gekozen voor het uitbesteden van de ICT. Om tegemoet te komen aan deze vraag, kan Easy Systems haar oplossingen vanaf nu ook in de Cloud aanbieden.

Daarbij kan er gekozen worden uit twee varianten, namelijk de standaard public cloud omgeving of de private cloud, waarbij laatstgenoemde omgeving draait op individuele virtuele servers en volledig naar eigen wens kan worden ingericht. Uiteraard blijven ook bij de private cloud de voordelen van gedeelde hardware en gezamenlijk beheer van toepassing.

Door te kiezen voor één van de genoemde cloud varianten kunnen klanten profiteren van onder andere lagere opstartkosten en een zeer snelle ingebruikname. Binnen enkele werkdagen kan namelijk gestart worden met het gebruiken van de web scanapplicatie en de module voor geautomatiseerde factuurverwerking. Inclusief het ontvangen van digitale facturen. Uiteraard wordt bij beide varianten, zoals ook gebruikelijk bij de on-premise oplossingen, gekoppeld met het achterliggende financiële- of ordersysteem (ERP pakket).

“Wij zien dat met name organisaties met 1.500 tot 3.000 inkomende facturen op zoek zijn naar een gestandaardiseerde oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking. Daarmee kunnen de kosten aanzienlijk worden verlaagd”; zegt Paul van der Lee, Sales Manager bij Easy Systems. “Wij denken met onze oplossing in de Cloud hier goed op aan te sluiten”.

 

Rate this post

Print Friendly