Breukelen, 9 september 2013 – Xerox reikt ook dit jaar the Best-of-the-Best Awards uit. Dit is een regelmatig terugkerende contest tussen de Xerox Premier Partners wereldwijd. Uit 52 landen hebben de grafimediabedrijven die voorop lopen in de industrie hun beste campagne en/of applicatie ingestuurd.

Er zijn diverse categorieën, waar per categorie drie prijswinnaars zijn gekozen: Boeken / Brochures / Digitaal & Offset / Digitale Verpakkingen / Direct Marketing / Foto Publishing / Transpromo. In Nederland zijn er zeven prijzen gewonnen door vier bedrijven. Jubels met hun Cahier (Boeken), Pondres met vergaande personalisering (Digitaal & Offset), De Budelse met verpakkingen in kleine oplagen voor de farmaceutische industrie (Digitale Verpakkingen), Pondres met een klantcase (Direct Marketing), De Budelse met een mooie fototoepassing (Foto Publishing) en Mailstreet met een klantcase (Transpromo).

Marcel Martens, General Manager Graphic Communications van Xerox: “Wij zijn er trots op dat Nederland zoveel winnaars kent en onze klanten hier wereldwijd erkenning voor krijgen. Het is duidelijk dat deze grafimediabedrijven voorop lopen in de markt bij het verrassen van hun klanten en wij helpen ze daarbij graag.”

Bij vragen over de oplossingen per segment kunt u zelf contact opnemen met de prijswinnaars.

 

Rate this post

Print Friendly