Donderdag 19 september 2013 staat na het overweldigende succes van de eerste sessie van 2013 weer in het teken van de partnerdag tussen Service Point en Raet. Deze bijeenkomst heeft als “thema “Maak een laagdrempelige inhaalslag met digitale dossiers”! De toenemende trend van E-HRM, online personeelsdossiers en Het Nieuwe Werken staat op deze dag centraal op het hoofdkantoor van Service Point in Alphen aan den Rijn.

Datum: 19 september 2013

Tijdstip: 10.00 – 13.30 uur

Locatie: Service Point in Alphen aan den Rijn

Achtergrond

Wist u dat het opzoeken van een document in een papieren dossier soms wel tien minuten duurt? En dat binnen veel organisaties ruim de helft van de papieren personeelsdossiers ook als schaduwarchief bestaat? Veilige digitalisering is hiervoor dé uitkomst.

Stop met zoeken

Papieren personeelsdossiers, het is niet meer van deze tijd! Het wordt hoog tijd dat deze uit de kast komen en zich laten digitaliseren. Zo hoeven HR medewerkers niet eindeloos te zoeken en is geautoriseerde toegang en 24/7 raadpleegbaarheid tot de dossiers geregeld.

Advies

Service Point is een dienstverlener op het gebied van Document Management die het gehele proces vanaf het ophalen van de dossiers tot het direct uploaden in het Raet systeem zelfstandig uitvoert en kan u daarnaast adviseren over belangrijke onderwerpen als

  • Het scanproces van dossiermap tot digitaal document;
  • Voordelen van het afschaffen van fysieke papierstromen;
  • Variaties in digitaliseren van dossiers;
  • Online beschikbaar stellen van personeelsdossiers;
  • Verwerken van de aanwas na digitalisering historische dossiers;
  • Archiefopslag of vernietiging.

Interesse?

De meerwaarde van het digitaliseren van uw personeelsdossiers heeft zich bij veel opdrachtgevers van Service Point al bewezen. Wilt u het gehele scanproces van dossiermap tot digitaal document live meemaken? Wilt u zich ook verdiepen in hoe u uw dossiers kunt laten scannen en opslaan? Of onderzoekt u de mogelijkheden om de personeelsdossiers online beschikbaar te stellen? Schrijf u dan vandaag nog in voor de lunchbijeenkomst. Uiteraard bent u onze gast en Raet en Service Point nodigen u hierbij van harte uit om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Er zijn geen verdere kosten en/of verdere verplichtingen verbonden aan deze lunchbijeenkomst. Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u een bevestiging met het programma.

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Dico Harteman, General Manager Sales van Service Point op 06-22353146,dico.harteman@servicepoint.nl

 

Rate this post

Print Friendly