Breukelen, 27 juni 2013 – Pondres, dienstverlener in datagedreven marketing en Premier Partner van Xerox, opende op 24 juni een Competence Center. Henri Dura, CEO van GMC verzorgde de officiële opening. In dit centrum – een samenwerking tussen GMC Software Technology, Pondres en Xerox Nederland – kunnen klanten bekijken en ervaren wat de inkjettechnologie en de GMC-software kunnen betekenen. Ook kunnen klanten eigen opdrachten met behulp van de inkjetsystemen en verschillende typen (workflow) software in dit Competence Center laten uitvoeren. Pondres levert daarbij ook de benodigde kennis en advisering om complexe communicatietrajecten om te zetten naar concrete fysieke en digitale uitvoering.

Pondres heeft geïnvesteerd in twee rotatieve Impika inkjetprinters en wil partners en klanten graag inspireren met deze nieuwe technologie. Jeroen Beckers, directeur van Pondres: “Marktonderzoeksbureaus voorspelden begin dit jaar nog dat de productie-inkjetmarkt tot 2015 een groei zal doormaken van 21 procent per jaar. Wij geloven in de inktjettechnologie van Impika en zijn daarom graag bereid om klanten en partners die deze technologie niet in huis hebben te helpen en te laten meeliften op het succes. In ons Competence Center kunnen zij in een live omgeving bijvoorbeeld samples drukken of krijgen ze ondersteuning bij het opzetten en uitvoeren van een multimediale marketingcampagne. Met GMC Inspire hebben we één platform waarmee we onze klanten met zowel fysieke als digitale documenten kunnen bedienen.”

Erik de Ridder, wethouder Financiën en Economische Zaken van Gemeente Tilburg was ook bij de opening aanwezig. In een volle bedrijfskantine zei hij: “We zijn als gemeente erg trots op bedrijven zoals Pondres, die inzetten op innovatie en daarmee investeren in werkgelegenheid in onze stad.”

Tevens werden veertien medewerkers van Pondres erkend als Competence Center Professional na eerder intensieve trainingen van GMC gevolgd te hebben.

Pondres is koploper in de uitvoerende marketingcommunicatie met als expertise de strategische en crossmediale uitvoering van dialoogmarketing, print, direct mail en e-fulfilment. De Xerox Premier Partner investeerde de afgelopen jaren ondermeer in twee Impika iPrint75 printers. Software als XMPIE en GMC stelt Pondres in staat om omvangrijke en complexe loyaliteit & direct-mailprogramma’s in regie te nemen en zowel fysiek als digitaal uit te voeren.

 

Rate this post

Print Friendly