Sanitairproducent Geberit is de 1000e Veenman klant die gebruik maakt van ‘Mijn Veenman Beheer®’; het Managed Print Services concept van de bijna 100 jarige, onafhankelijk leverancier van afdruksystemen en documentmanagement oplossingen.

Veenman beheert nu ook de printapparatuur op het kantoor in Nederland van dit van oorsprong Zwitserse concern op afstand. De eerste ervaringen van de 1000e MPS-gebruiker hebben de al 17 jaar bestaande band van Geberit als klant van Veenman verder versterkt.

Leverancier Veenman beheert sinds kort 24 uur per dag, op afstand de Xerox-multifunctionals en HP-printers bij Geberit op het kantoor in Nieuwegein. Yvonne Versantvoort, Office Manager bij de sanitairspecialist is zeer te spreken over de proactieve service: “Voorheen moesten we bij iedere bestelling per printer doorgeven wat de tellerstand was. Nu wordt alles op afstand uitgelezen en komen er automatisch nieuwe toners als dat nodig is. Je hoeft er gewoon nooit meer naar om te kijken.”

Mijn Veenman Beheer® voorziet ook in slimme planning van preventieve onderhoudsbeurten en razendsnelle signalering van eventuele machinestoringen. “Net als bij de producten die wij als Geberit zelf leveren, willen wij blindelings kunnen vertrouwen op de multifunctionele printapparatuur die Veenman hier neer heeft gezet,” benadrukt Versantvoort. “De Managed Print Services die Veenman biedt hebben voor ons enorme toegevoegde waarde. Dit is écht ontzorgen.”

Peter Alkemade, Directeur Sales van Veenman: “De filosofie van Geberit is dat het bedrijf de levenskwaliteit van mensen duurzaam wil verbeteren. Dat doen ze door continu te blijven innoveren, met veel aandacht voor duurzaamheid. Dat sluit naadloos aan op de werkwijze die we ook bij Veenman voorstaan. Wij zijn er dan ook trots op dat wij als leverancier al heel lang voldoen aan hun kwaliteitseisen.”

Samen met Accountmanager Jeroen Peters leverde Alkemade naast een bos bloemen ook een waardecheque af op de Fultonbaan. Met deze waardecheque kan Geberit online kantoorartikelen bestellen bij Veenman Direct. “Ook onze webshop onderstreept hoe wij afnemers kunnen helpen om hun efficiency verder te verbeteren,” stelt Peters. “Het idee achter onze ‘one-stop-shopping-propositie’ is immers dat wij onze klanten meer gemak bieden met de zekerheid van goede service.”

 

Rate this post

Print Friendly