“Grenzen verleggen lukt alleen als je regelmatig nieuwe kaders schept.” Directeur-eigenaar Raymond van de Broek van het grafische bedrijf Logo’s en Letters klinkt resoluut. “We bedienen voornamelijk het MKB in de Haarlemmermeerpolder en juist die regionale functie dwingt ons om steeds vooruit te blijven kijken – we hebben de ambitie om de concurrentie voor te blijven.”

“We werken met een team gemotiveerde vakmensen dat nummer 1 wil worden in het verzorgingsgebied, en dat ook wil blijven. We zijn sterk in twee markten: printen/digitaal drukken en sign/belettering. In deze tijd waarin alles via internet gaat, zoeken wij juist het persoonlijke contact met onze klanten. Het is natuurlijk simpel om een pdf’je naar ons te mailen, waarna wij de printopdracht per pakketdienst bij hen afleveren. Maar wij stellen ons liever op als een ‘baliebedrijf’ en nodigen onze klanten uit om achter de schermen te komen kijken”.

[btn link=”http://www.konicaminolta.nl/fileadmin/content/nl/Case_Studies/Logo_s_en_Letters.pdf” color=”grey” size=”size-xxl”]Lees de case[/btn]

 

Rate this post

Print Friendly