Dat de crisis niet ongemerkt aan de bouw voorbijgaat, merken ze ook bij Borgh, een belangrijke speler op het gebied van bevestigingsmaterialen. Maar daardoor laten ze zich niet van de wijs brengen. Door constant te vernieuwen – ook in documentoplossingen – en grenzen te verleggen, weet de onderneming ook nu nog op groei in te zetten.

Blijven vernieuwen, zoeken naar besparingen en letterlijk over je grenzen heen kijken. Dat zijn zo ongeveer de drie pijlers onder het succes van Borgh. Met een aanbod van 6.000 verschillende bevestigingsmaterialen is de onderneming hét adres voor de bouw, industrie en installatiebranche. “Of het nu gaat om een eenvoudige schroef, plug of boor of een complexe bevestiging, al onze producten hebben gemeen dat onze klanten efficiënter kunnen werken en kwalitatief goed werk kunnen afleveren”, vertelt CEO Richard Nagtegaal.

De drie nieuwe Konica Minolta-kleurenmultifunctionals passen goed in het Borgh-plaatje van kostenreductie en kwaliteitsverbetering. Thiel: “Doel was in eerste instantie om kleur in huis te halen voor het printen van onze productstickers. Maar nu de kwaliteit van de MFP’s zo hoog blijkt, printen we er ook onze documentatie mee. De term ‘offsetlook’ klonk mij aanvankelijk als verkooppraatje in de oren, maar nu ik het resultaat op 270 grams glossypapier zie, denk ik: het klopt echt.” Waar vroeger productflyers en A5-boekjes in hoge oplagen werden uitbesteed, kunnen Borgh-medewerkers ze nu zelf in huis – in precies de juiste oplage – reproduceren.

 

[btn link=”http://www.konicaminolta.nl/fileadmin/content/nl/Case_Studies/Borgh.pdf ” color=”grey” size=”size-xxl”]Lees de case[/btn]

Rate this post

Print Friendly