Vanaf vandaag heeft www.service2sales.com een nieuw gezicht. De nieuwe frisse site is bijzonder gebruiksvriendelijk, eenvoudig te navigeren en overzichtelijk.

Niet alleen is de vormgeving aangepast en is er een verbeterde zoekfunctie toegevoegd, maar belangrijker is dat iedereen direct de waarde zal herkennen van software en diensten geleverd door Service2Sales.

In de afgelopen 13 jaren van haar bestaan heeft Service2Sales een solide partnership met Nuance Communications (Nuance.com) opgebouwd.

Een groot deel van de vernieuwde website is toegewijd aan de Nuance Imaging producten.

Het biedt daarmee een uitgebreid platform met praktische informatie over de oplossingen van Nuance, zowel per verticale markt ingedeeld en per product afzonderlijk.

Jan Peter Bolhuis, sales en marketing directeur: “Service2Sales wil software voor klanten laten werken en ze de zekerheid bieden van resultaten. Zonder onze service en adequate dienstverlening is een software applicatie geen oplossing. Wij worden gesterkt door onze kennis en kunde die breeduit door de markt wordt gedragen. Duizenden mensen in de Benelux maken dagelijks gebruik van ons aanbod. Met de nieuwe website hopen wij de keuze voor ons als leverancier en partner nog aantrekkelijker te maken.”

De producten die worden aangeboden door Service2Sales zijn toegespitst op Managed Print en Document Services, met Print Management, Scan en Capture, Mobiel Printen en Zakelijk PDF.

Meer specifiek: Equitrac, SafeCom, eCopy ShareScan, eCopy PDF Pro Office, Simplified Scan, DigiDocFlow, ScanFlow Store, SmartOffice Scan, PrinterOn en Everyone Print.

Naast het bieden van informatie over de producten en diensten laat Service2Sales op haar nieuwe website ook resellers aan het woord (medio juni 2013) over hoe hun klanten samen met hen voordeel kunnen halen uit de kennis en kunde van Service2Sales en hoe dat in een aantal gevallen al jaren zo geschiedt.

Service2Sales wil de mogelijkheden van Internet benutten om de dienstverlening gemakkelijker, laagdrempeliger, breder en 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar te maken. Daarom is naast de nieuwe website een directe koppeling gemaakt naar de ‘support.service2sales.com’ klanten portaal, waar resellers, klanten en geïnteresseerden alles kunnen vinden wat nodig is om continuïteit binnen het bedrijf te blijven garanderen. Inclusief een geavanceerd supportticket systeem.

Alle koppelingen naar Social Media zijn opgenomen, zoals Twitter, LinkedIn en Facebook.

 

Rate this post

Print Friendly