Twynstra Gudde, heeft onlangs een hernieuwde tweejarige overeenkomst gesloten met Service Point. Deze overeenkomst is de uitkomst van een jarenlange partnership op het gebied van reprografische en postale dienstverlening. De dienstverlening van Service Point wordt door Twynstra Gudde op waarde geschat en als zeer goed beoordeeld op het gebied van vakmanschap, flexibiliteit en professionaliteit.

Service Point voert deze dienstverlening in hybride vorm uit. Dit betekent dat zij zowel op locatie van Twynstra Gudde als vanuit één van haar Shared Service Centers opdrachten uitvoert. Hierdoor optimaliseert Service Point continue de dienstverlening en worden de kosten flexibel gehouden voor Twynstra Gudde.

De dienstverlening die Service Point uitvoert bestaat uit o.a. uit het verzorgen van de dagelijkse centrale reprowerkzaamheden (printen en nabewerking) van zowel klein- als grootformaat documenten, de postale- en logistieke werkzaamheden, zoals het sorteren van inkomende- en uitgaande post, lopen van postrondes, beheer van kantoorartikelen en het verzorgen en beheer van benodigd drukwerk. Tenslotte verzorgt Service Point ook het leveren van de decentrale multifunctionals en de daarbij behorende support en coördinatie.

Beeld: Mark Pel, Manager Service Organisatie van Twynstra Gudde en Ivo Lammers, Sales Director van Service Point ondertekenen de overeenkomst.

Rate this post

Print Friendly