Hoofddorp, 28 maart 2013 – Onlangs introduceerde DDi Document Software De Digitale Postkamer voor de Assurantiebranche. De functies van deze slimme oplossing voor het verwerken van de inkomende (provinciale) post is al eerder duidelijk geworden, maar ook voor de uitgaande correspondentie is met de Digitale Postkamer een flinke efficiencywinst te halen.

De aard van de assurantiebranche brengt met zich mee dat er veel correspondentie is met klanten. Het optimaal beheren van de grote hoeveelheden, wisselende uitgaande documenten kost veel tijd. Logischer wijs neemt de vraag naar modernisering van dit proces toe. De inzet van de Digitale Postkamer kan de assurantiekantoren veel tijdwinst, en dus geld, opleveren. Alle uitgaande documenten, zoals polisbladen en schademeldingen, worden automatisch in de juiste huisstijl digitaal verstuurd en direct gearchiveerd in het desbetreffende ANVA dossier. Dit zorgt voor een snellere doorlooptijd en een compleet en actueel klantdossier.

De vele voordelen van de Digitale Postkamer zag ook BSB Volmachten B.V. uit Geleen. Dit Volmacht kantoor maakt al (deels)gebruik van de nieuwe mogelijkheden. Hun ervaring staan beschreven in de Case story ‘Uitgaande documentstromen efficiënt en onder controle: BSB Volmachten B.V. kiest voor de zekerheid van de digitale snelweg’.

 [btn link=”http://ddi.nl/oplossingen/digitale-postkamer/” color=”grey” size=”size-xxl”]Meer over Digitale Postkamer[/btn]

Rate this post

Print Friendly