De Media Alliantie heeft het afgelopen maanden gewerkt aan de Business Hub, een nieuw slim netwerk waarop grafische bedrijven samenwerken. Het resultaat wordt getoond tijdens de VKGO speakerscorers, op 28 maart (Leiderdorp), 4 april (Eindhoven) en 10 april (Apeldoorn).Tijdens deze bijeenkomst zal Richard van Hoorn ingaan op de nieuwe rollen van grafische dienstverleners, als onderdeel van de toekomstige creatieve industrie.

Drukkerij Schuttersmagazijn en Muller Visual zijn de eerste producenten van algemeen drukwerk die tot het netwerk zijn toegelaten. Het platform wordt aangevuld met de specialisten Dortland en Van Beem (enveloppen), Van AS (kalenders en retail materiaal), [S] color (sign) en DPNonline (variabele dataprinting). Het netwerk wordt uitgebreid met andere specialisten, logistieke en online dienstverleners. Het platform wordt in mei in gebruik genomen en is aantrekkelijk voor drukkerijen die hun eigen productie geleidelijk af willen bouwen en willen groeien naar dienstverlener. Deze bedrijven worden daarbij ondersteund door het Media Alliantie Business Development programma dat bestaat uit opleidingen, kennisbijeenkomsten en strategiedagen.

 

Aanmelden via: http://www.vkgo.nl/bijeenkomsten

Meer informatie, Richard van Hoorn, info@richardvanhoorn.nl

 

Rate this post

Print Friendly