Donderdag 14 februari was het de dag waarop een groep van 9 cursisten als eersten van 2013 hun certificaat kregen uitgereikt als gevolg van het volgen van de EOMS leergang en het met voldoende resultaat maken van het examen.

De groep van 9 sloot de laatste lesdag af met eerst de 10e module over de Trends en Ontwikkelingen door Hans Dickerscheid. Met de trends en ontwikkelingen en de kennis van de voorgaande 9 modules zijn de cursisten nu voldoende in staat om voor hun eigen organisatie of die van de klant waar ze voor werkzaam zijn een Document Communicatie Strategie uit te werken. Al tijdens de laatste module werd de eerste opzet van deze Document Communicatie Strategie gepresenteerd. De Document Communicatie Strategie helpt organisaties om in kaart te brengen wat de essentie is van de klantcommunicatie en hoe de klantcommunicatie kan bijdragen aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. De cursus is dan ook zeker niet alleen een theoretische cursus die gericht is op de techniek van printen en couverteren.

De cursist krijgt met de EOMS Leergang voldoende bagage om de interne processen van de uitgaande klantcommunicatie te optimaliseren. Hierbij komen methodes als Six Sigma, Lean Manufacturing en de Automated Document Factory voorbij. Ook de communicatie zlef in vorm en opmaak krijgt de nodige aandacht. Aspecten als kleur, TransPromo, TransInfo, multi-channel, cross-channel en response verwerking worden behandeld.

De geslaagden van deze leergang waren, Roger Bours, Christian Brussel, Ralph Tamminga en Carel Rood van ASR Verzekeringen, Christel van de Wal van NicOud, Miriam Holscher en Henno Mascini van Generali, Niels den Brok van Menzis en Dirk van Huigenbos van Nykampnijboer.

Het EOMS Collectief wenst alle geslaagden weer veel succes met de verdere uitwerking van de Document Communicatie Strategie bij hun onderneming of klanten.

[btn link=”www.eomscollectief.nl/” color=”red” size=”size-xxl”]Meer over EOMS Leergang[/btn]

Rate this post

Print Friendly