Op dinsdag 2 april organiseert Xplor Nederland een voorjaarsbijeenkomst waarin de strategische rol van klantcommunicatie centraal staat.

In deze strategische sessie presenteren de sprekers vooral de zakelijke kant van hun oplossingen voor klantcommunicatie. De ‘Nieuwe Stakeholders’ zijn o.a. communicatie managers, marketing managers, product managers, customer experience managers, etc. De focus zal deze middag voornamelijk op de WAT-vragen liggen, zoals:

  • Wat is de onderliggende zakelijke doelstelling?
  • Wat is de strategische waarde?
  • Wat wil je bereiken?
  • Wat waren de leermomenten?
  • Wat zijn de resultaten?

Datum: Dinsdag 2 april 2013

Locatie: Eneco, Rotterdam

Aanvang: 14.30 uur (inloop vanaf 14.00 uur)

Meer informatie: www.xplor.nl

Deelname is gratis maar aanmelden vooraf is noodzakelijk (via adriana@xplor.nl)

De middag wordt afgesloten met de mogelijkheid tot napraten, onder het genot van een hapje en een drankje.

 

Over Xplor Nederland

Xplor Nederland is het grensverleggend platform voor documentprofessionals. Xplor Nederland vormt een actieve netwerk- en kennisorganisatie voor alle professionals uit de wereld van het document en richt zich op de Document Life Cycle: compositie, productie en logistiek van fysieke en digitale documenten.

De vereniging telt ca. 250 leden en is aangesloten bij Xplor International.

 

Rate this post

Print Friendly