Buhrs heeft voor het Japanse mailorder bedrijf PAL Systems twee nieuwe intelligente verpakkingssystemen ontwikkeld en verkocht. ‘Het gaat om een zeer omvangrijk project en investering’, zegt Kim Ying Lee, CEO van Buhrs. ‘De systemen zijn in staat om in één run 26 verschillende producten te verpakken. De invoerstations worden selectief aangestuurd. Dat betekent dat de inhoud van ieder mailpack verschillend is. Vanuit een enorme klantendatabase wordt op basis van het koopgedrag data aangeleverd. Vanuit die data wordt wekelijks een gepersonaliseerde boodschappenlijst geprint. Deze lijst wordt samen met voor de consument relevante folders verpakt. In deze oplossing speelt customized software de hoofdrol.

Vanuit Buhrs hebben wij onze internationale kennis en ervaring ingebracht en samen met onze klant de applicatie ontwikkeld. De pakketten worden verwerkt op een op maat gemaakt systeem. Het aantal pakketten per maand varieert, maar kan oplopen tot zo’n 800.000 stuks. Het totale jaarvolume bedraagt 41,6 miljoen mailpacks. Waarom het Japanse mailorder bedrijf opnieuw voor Buhrs gekozen heeft? De goede ervaringen (er staan al vier vergelijkbare Buhrs verpakkingsstraten), kwaliteit, duurzaamheid en het meedenken van meet af aan in het ontwikkelen van deze oplossing’.

 

Rate this post

Print Friendly