Slimme netwerken staan centraal op de stand van de Media Alliantie Business Hub tijdens de Grafische Vakbeurs & Vakbeurs Sign op 22 t/m 24 januari. Door aansluiting op de Media Alliantie Business Hub kunnen grafische en communicatie professionals op een efficiënte manier samenwerken. Doel is om bedrijven in de gelegenheid te stellen om zich te specialiseren. Dat kan zowel op klantcontact en cross- en printmedia productie zijn.

Zo kunnen bedrijven als mediaregisseur voor hun klanten optreden. Alle deelnemers hebben toegang tot kennis- en netwerkbijeenkomsten en kunnen producties uitwisselen via een web-based platform. Waarbij van inkoop en schaalvoordelen geprofiteerd wordt. Aanvullend is het mogelijk om een Web-to-print systeem te gebruiken en een business development programma te volgen. De Media Alliantie Business Hub is een netwerk van vertrouwde partners. Richard van Hoorn, Albert Noppen en Roelof Janssen, partners in de Media Alliantie, ontwikkelen de Media Alliantie Business Hub en voeren het beheer.

 

Rate this post

Print Friendly