Breukelen, 7 december 2012 – Xerox Premier Partner MailStreet heeft geïnvesteerd in de GMC Inspire Storefront oplossing. De multichannel aanbieder uit Deventer installeerde tegelijkertijd met de software een nieuwe, tweede iGen4 kleurendrukpers.

De door Xerox geïnstalleerde GMC Inspire Storefront-oplossing biedt klanten van MailStreet de mogelijkheid om opmaak en data voor gepersonaliseerde marketingcampagnes tegelijkertijd in te dienen via unieke webportalen. Vervolgens kan de output met de iGen4 met aan offset-gelijke drukkwaliteit worden geproduceerd. Met GMC Inspire Storefront kan MailStreet haar klantspecifieke webportalen standaardiseren en de workflow verder optimaliseren, waardoor klanten sneller geholpen worden en hun campagnes eenvoudig kunnen bijsturen.

Lammert van Keulen, Partner ICT & Operations bij MailStreet: “MailStreet is zich aan het ontwikkelen van printprovider naar marketing service provider/multichannel bedrijf. Print is een deel van onze oplossing. Wij geloven ook dat papier en digitale media elkaar versterken door onder andere papier interactief te maken. Dus als de boodschap op papier komt dan moet het wel in de beste kwaliteit en snel. Vandaar onze keuze voor de iGen4. En waarom nu? Wij geloven in anticyclisch investeren en hebben vertrouwen in de toekomst.”

GMC Inspire Storefront

GMC Inspire Storefront is een volledig geïntegreerde end-to-end web2print-oplossing die gebruik maakt van de GMC Inspire compositieoplossing. Met GMC Inspire Storefront zijn klanten in staat om op eenvoudige en snelle wijze producten via een webportaal beschikbaar te stellen. De oplossing dicht het gat tussen alle soorten digitale content en het productieprintproces, waardoor tijd, dubbele handelingen en kosten worden bespaard. Start-up kosten zijn uitgesloten en specialistische vaardigheden of zelfs een speciaal web-team zijn overbodig.

Inmiddels heeft Mailstreet een iGen-park met twee iGen3’s en twee iGen4’s. Beide iGen4’s zijn nu uitgerust met matte toner voor een gelijkmatige kwaliteit.

 

Rate this post

Print Friendly