Breukelen, 7 november 2012 – Euro Mail, gespecialiseerd in direct marketing, documentoplossingen en fulfilment, heeft geïnvesteerd in een tweede Xerox iGen4 om op een efficiënte manier een hoger volume te kunnen verwerken. Euro Mail kan met deze tweede iGen4 haar klanten continuïteit en flexibiliteit garanderen en haar concurrerende positie in de markt behouden.

Euro Mail geeft haar klanten onder andere advies op het gebied van dialoogmarketing. Denk hierbij, als het om de inzet van middelen gaat, aan direct mailings, e-mailings, persoonlijke webpagina’s en ook crossmedia campagnes. Hierbij zet Euro Mail de verschillende mogelijkheden die XMPie biedt in, zoals beeld- en tekstpersonalisatie en daarnaast ook vernieuwende technieken zoals Augmented Reality.

Bob van der Putte, Directeur Euro Mail regio West: “Er zit een groei in deze on- en offline activiteiten, waardoor ons volume sterk is toegenomen. De tweede iGen4 is dus hard nodig. Met deze tweede digitale kleurenpers zijn wij in staat onze klanten flexibele dienstverlening te bieden, bijvoorbeeld bij onze online kaartapplicaties. Wanneer zij ‘s avonds een gepersonaliseerde kaart ontwerpen, willen ze dat die de volgende dag geleverd wordt. Tot slot kunnen we met deze tweede iGen4 nog meer continuïteit in onze dienstverlening garanderen, ook tijdens de pieken van Kerst en Valentijnsdag. De keuze voor Xerox was voor ons logisch. We waren zeer tevreden met onze eerste iGen4 en we willen onze klanten graag van dienst zijn met dezelfde kwaliteit, ook al draaien we nu meer productie.”

 

“Voor Euro Mail is het erg belangrijk om aan de steeds diverser wordende vraag van klanten uit het MKB te kunnen blijven voldoen”, aldus Marcel Martens, General Manager Graphic Communications Nederland-Nordics. “De stijging van het volume laat zien dat de combinatie van on- en offline werkt voor de klanten van Euro Mail. Dat is ook één van de doelen van Xerox. Wij willen klanten helpen bij het ontwerpen, drukken en op tijd leveren van doelgerichte hoge kwaliteit marketingmaterialen via verschillende communicatiekanalen. Zo kunnen grafimediabedrijven concurrentievoordeel behalen.”

 

Rate this post

Print Friendly