Sharp Electronics Europe, wereldmarktleider in het aanbieden van technologische producten, kondigt deze week een sponsorovereenkomst aan met Team Garmin, één van ‘s werelds topwielerploegen. Sharp Electronics Europe verstevigt hiermee zijn merkidentiteit in Europa. De wielerploeg, die eigendom is van Slipstream Sports, gaat Garmin-Sharp heten. Deze wijziging komt vlak voor de Tour de France, die van start is gegaan op 30 juni 2012.

Wij zijn verheugd om medehoofdsponsor en technologiepartner te worden van het meest opwindende team in één van de mooiste Europese sporten. Dat deze mogelijkheid zich voordoet in het jaar dat Sharp viert dat het al 100 jaar unieke producten en technologieën creëert die een wezenlijke bijdrage leveren aan de maatschappij, maakt het alleen maar mooier”, zegt Paul Molyneux, CEO van Sharp Europe. “Sharp legt er sterk de focus op om als merk aanwezig te zijn op de markt, zowel wereldwijd als hier in Europa. Deze sponsorovereenkomst biedt de mogelijkheid om onszelf te presenteren aan nieuwe doelgroepen in al onze belangrijkste afzetmarkten. Sharp blijft altijd trouw aan haar oorspronkelijke idealen ‘oprechtheid en creativiteit’ en heeft met Slipstream, dat zich verbindt aan ethische innovatie, hierin de perfecte partner gevonden.”

 

 

 

Rate this post

Print Friendly