Docufacts

Nieuws

DDi Document Software

Stichting Fokus verwerkt inkoopfacturen met DDi Factuur

Stichting Fokus verwerkt inkoopfacturen met DDi Factuur

Hoofddorp, 10  juli 2012 – Stichting Fokus stapt over op automatische verwerking van haar  inkoopfacturen. Hiervoor heeft zij gekozen voor DDi Factuur, de oplossing van  DDi Document Software. De keuze voor DDi was al eerder dit jaar gemaakt. Na een  korte pilotperiode heeft Fokus de software vorige maand officieel in gebruik  genomen.

Met de  ingebruikname van DDi Factuur is Stichting Fokus in staat haar factuurstroom  vanaf heden geheel geautomatiseerd door haar organisatie te laten gaan voor een  snelle, foutloze en volledig geautomatiseerde verwerking. Via een koppeling met  AFAS, het financiële systeem waar Fokus gebruik van maakt, wordt iedere factuur  op het juiste moment ter controle aangeboden bij de juiste budgethouder, tijdig  betaald en automatisch digitaal gearchiveerd.

Naast de  automatische verwerking van de inkoopfacturen zal Stichting Fokus op korte  termijn ook haar dossiers en de binnenkomende post geautomatiseerd verwerken.  Ook hiervoor heeft ze de keuze gemaakt voor de software van DDi Document  Software.

Over  Stichting Fokus

StichtingFokus verzorgt  als enige landelijke organisatie de assistentieverlening in zogenoemde  ADL-clusters (Fokusprojecten). De stichting maakt het voor mensen met een  lichamelijke handicap mogelijk onafhankelijk en zelfstandig te leven  door  in een volledig aangepaste, gelijkvloerse woning te kunnen wonen en 24 uur per  dag, 7 dagen per week de benodigde assistentie te verlenen bij algemene  dagelijkse levensverrichtingen (ADL).

Inmiddels telt StichtingFokus ruim  1.300 Fokuswoningen in 97 Fokusprojecten over zes regio’s. Vanuit kantoren in  Groningen en Utrecht wordt de assistentieverlening beleidsmatig, administratief  en secretarieel ondersteund.

Deel dit bericht

Email This Email This
DDi Document Software

About DDi Document Software

DDi is een specialist op het gebied van Document Software. Met onze oplossingen helpen we organisaties “van Papier naar Digitaal”. Als puur Nederlands softwarehuis hebben wij veel kennis en ervaring op het gebied van het elektronisch vastleggen en be- en verwerkbaar maken van informatiestromen. Onze focus ligt hierbij op de creatie en/of realisatie van elektronisch archief, elektronisch dossier, automatische formulierverwerking, factuurautomatisering en purchase-to-pay.

View all posts by DDi Document Software →

Related Posts

Mis geen update!
Op de hoogte blijven van de marktontwikkelingen? Schrijf je nu in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Agenda
Nov
11
Tue
2014
all-day DocumentLifeCycle 2014
DocumentLifeCycle 2014
Nov 11 all-day
Zet 11 november in uw agenda voor de zevende editie van DocumentLifeCycle. Met praktijkgerichte cases en inhoudelijke presentaties zal DocumentLifeCycle voor de zevende keer innovaties in het brede vakgebied van de document- en informatieprofessional brengen.[...]
Nov
20
Thu
2014
9:00 am Electronische factuurverwrking –...
Electronische factuurverwrking –...
Nov 20 @ 9:00 am – 1:00 pm
Zowel een demonstratie van ISP-Invoice als de ervaringen van een klant komen hier uitgebreid aan bod. Deelname is uiteraard kosteloos. Tijdens dit seminar laten wij u een uitgebreide demonstratie zien en vertellen wij over wat[...]
Nov
27
Thu
2014
9:00 am Marktupdate Printers & Multifunc...
Marktupdate Printers & Multifunc...
Nov 27 @ 9:00 am – 5:00 pm
27 november 2014 Op donderdag 27 november 2014 organiseren PIANOo en Docplus de marktupdate Printers en Multifunctionals. Evenals vorige jaren hebben we weer een aantal deskundige sprekers bereid gevonden hun kennis over dit onderwerp te delen. Voor[...]
Dec
31
Wed
2014
all-day CHIPKNIP STOPT
CHIPKNIP STOPT
Dec 31 – Jan 1 all-day
CHIPKNIP STOPT
Gebruikt uw organisatie de CHIPKNIP voor het betalen van kopie, print en scan? De Chipknip stopt per 1-1-2015 als betaalmiddel. U heeft tot 1-10-2014 om een alternatief te implementeren.

View Calendar