Samenwerking komt klanten ten goede
De markt van printen, kopiëren en Document Management vraagt steeds meer expertise en kennis van haar leveranciers. Deze vraag neemt in de komende jaren alleen maar toe. Om professioneel aan deze vraag te blijven voldoen, heeft Canon Business Center Amsterdam aansluiting gezocht én gevonden bij de PCI Groep (Print, Copy en ICT-Groep). Deze groep bestaat reeds uit drie Canon Business Centers (CBCs), te weten Arnhem, Oss en Utrecht. Daar sluit Amsterdam nu bij aan.
Alle expertise in huis op het gebied van Document Management
Bas Kamphuis – Algemeen Directeur PCI Groep – is blij met de samenwerking tussen de vier Canon Business Centers. Deze centers bieden samen nog meer mogelijkheden op het gebied van Document Management met alle expertise die zij in huis hebben. De PCI Groep wordt hiermee één van de krachtigste Canon partners in Europa, aldus Kamphuis.
Volgens Peter Bos – Directeur Canon Business Center Amsterdam – komt de krachtenbundeling van de vier Canon Business Centers klanten zeker ten goede. Door het bundelen van onze krachten, wordt ook onze ervaring gebundeld. Daardoor kunnen we klanten nog beter adviseren en toch verliezen we niet onze persoonlijke aanpak. Want er verandert voor klanten van het CBC in Amsterdam niets aan hun huidige dienstverlening, service en contactpersonen.
Dienstverlening
De Canon Business Centers helpen organisaties bij het verbeteren van documentstromen. Onze regionale Business Centers zijn flexibel, klantgericht, slagvaardig en persoonlijk. Van het inventariseren van de wensen van de klant en het bieden van een passende oplossing, tot de installatie van de juiste apparatuur en het verlenen van de gewenste service, zegt Kamphuis.
Maatwerk oplossingen
De ervaren adviseurs van de CBCs hebben zich gespecialiseerd in Document Management, waardoor zij maatwerk kunnen leveren op het gebied van documentbeheersing. Samen met de klant wordt bekeken welke verbeteringen mogelijk zijn binnen de dagelijkse bedrijfsvoering. Zo biedt het Canon Busines Center oplossingen die de brug tussen papier en digitaal kunnen vormen. Uiteraard altijd met het oog op de bedrijfsdoelen van de klant. Of dit nu het milieu, kostenbeheersing, professionalisering, werkgemak of een combinatie hiervan is.