Kobalt: hét mediabureau voor adverteerders
Kobalt is al jaren met afstand het bekendste mediabureau van Nederland en bovendien de nummer één in de te overwegen mediabureaus (MarketingTribune, Breinonderzoek Mediabureaus). Wij werken al jaren voor de mooiste merken in ons land. Dit dankzij kennis, vakmensen, resultaat, transparantie en ambitie voor adverteerders.

Kennis voor adverteerders
Kobalt investeert in kennis om haar adverteerders optimaal te adviseren. Zo staat het Media Kennis Centrum voor onderzoek op wetenschappelijk niveau, waarbij de toepasbaarheid in mediastrategie en –planning voorop staat. Alle adverteerders van Kobalt profiteren van dit expertisecentrum op het gebied van effectonderzoek naar media en reclame in Nederland.

Vakmensen voor adverteerders
Kobalt heeft vakmensen voor adverteerders. Media-experts, maar ook specialisten op het gebied van grafimedia, direct (non) mail en inkoop. Het zijn ondernemende vakmensen die uw markt kennen en actuele ontwikkelingen volgen. Kobalt investeert in haar vakmensen d.m.v. trainingen, loopbaanontwikkeling en een persoonlijk ontwikkelingsplan.

Resultaat voor adverteerders
Kobalt staat voor resultaat. Onze inkopers kennen de markt, signaleren ontwikkelingen en gebruiken hun inkoopvolume zodanig dat adverteerders hiervan profiteren. Onze media-experts bieden u goed onderbouwde adviezen, waarmee uw doelstellingen aantoonbaar en op efficiënte wijze worden gerealiseerd.

Transparant voor adverteerders
Kobalt is transparant voor adverteerders omdat ze 100% van de geldstromen, ook die vanuit exploitanten, inzichtelijk maakt. Ons principe is dat de klant alleen betaalt voor diensten die hij af wil nemen. Inkoop en clearing doen we tegen een basisfee, advies wordt op uurbasis in rekening gebracht. Alle afspraken zijn helder en controleerbaar.

Ambitie voor adverteerders
Kobalt wil de Professional Leader in Media Knowledge zijn. We investeren voortdurend in ontwikkeling van “Centers of Excellence” en het vekrijgen van een leidende positie op gebied van digitale media. Om ook internationale dienstverlening aan te kunnen bieden zullen we partnerships aangaan met professionele mediabureaus en andere partijen in andere landen.

Diensten:
Advies – weten via welke mediastrategie uw boodschap uw doelgroep bereikt.

Inkoop – de beste media voor de laagste prijs, dankzij proactieve procurement, innovatieve inkoopsystemen en onze actuele kennis van media.

Clearing
– gestroomlijnde afhandeling van uw mediaproces. En dus: media-executie volgens afspraak.

Rate this post

Print Friendly