– Autonomy, onderdeel van HP, kondigt aan dat zij in het mei 2012 rapport: “The Forrester WaveTM: Digital Asset Management for Customer Experience, Q2 2012”, tot marktleider is benoemd. Autonomy is één van de twee leveranciers, van de in totaal twaalf geëvalueerde leveranciers, die zich leider mag noemen.

Het Forrester WaveTM rapport zegt over Autonomy:

“Autonomy biedt een uitgebreide, eersteklas oplossing voor geavanceerde toepassingen.”
“Virage MediaBin blijft voorop lopen in de video-curve en biedt voor de ondersteuning van tijdsgebaseerde assets de meest uitgebreide functionaliteit.”
“De strategie van Autonomy is gericht op de belangrijkste onderwerpen binnen de industrie, zoals het creëren van multichannel content en het ondersteunen van kenniswerkers met intelligente zoekmogelijkheden. Autonomy biedt robuuste functionaliteit en is het meest geschikt voor de high-end productie van toepassingen waar geavanceerde functionaliteit noodzakelijk is.”

Autonomy biedt marketeers en omroeporganisaties een platform dat hen helpt klanten te betrekken en deze over alle communicatiekanalen boeiende en onvergetelijke ervaringen te laten beleven”, zegt Gerard Brossard, CEO van Autonomy Rich Media Management. “Autonomy Virage MediaBin is een integraal onderdeel van dit platform, doordat bedrijven in toenemende mate rich media en video willen combineren met alle klantgerichte communicatiekanalen. Onze technologie is uniek in de manier waarop het concepten herkent in rich media en video assets, en een betekenis geeft aan deze concepten. Hierdoor bieden wij zeer gerichte, relevante content.”

Het volledige rapport “Forrester WaveTM: Digital Asset Management for Customer Experience, Q2 2012” is te vinden op http://www.autonomy.com/forrester_DAM Wave 2012.

 

 

 

 

Rate this post

Print Friendly