Docufacts

Thema

Aia Software

Klant, kwaliteit en content centraal

Klant, kwaliteit en content centraal

Nieuwste versie van ITP/CCM van Aia Software maakt techniek ondergeschikt aan inhoud

Niet meer het document centraal maar de klant: dat is de essentie van de nieuwe release ITP/CCM 4 van Aia Software, leverancier van documentoplossingen. De manier en tijd waarop organisaties en hun klanten willen communiceren is leidend in de documentoplossing en dat maakt deze dan ook meer dan ooit de spil in alle schriftelijke klantcommunicatie. Het platform is namelijk de centrale plek waar informatie vanuit alle mogelijke bronnen en systemen wordt samengevoegd tot kwalitatief hoogwaardige documenten. Deze kunnen verstuurd worden op het moment en op de manier die de klant graag wil: via een portal, een mobiel apparaat, het web, met een fax, op papier via de post of wellicht social media. De klant krijgt daarmee communicatie op maat. De organisatie behoudt wel alle controle op de kwaliteit en is minder tijd en geld kwijt aan onderhoud.

De business onafhankelijk van IT

In de nieuwste versie ITP/CCM 4 zet Aia Software nog verder in op het scheiden van de techniek en de inhoud. De business heeft alle content in eigen beheer en kan teksten aanpassen, maken of aanvullen zonder tussenkomst van IT. De eindverantwoordelijkheid voor de applicatie, de implementatie en verschillende koppelingen naar andere software en databases blijft uiteraard wel bij de IT-afdeling liggen.

Bewerken van een document: na een dag, na een week, na een jaar

In de dagelijkse praktijk zijn er veel documenten waar in meerdere stappen aan wordt gewerkt. Dit kan een offerte zijn waarvan verschillende versies worden gemaakt, steeds op basis van verdere gesprekken of onderhandelingen. Denk ook aan bezoekrapporten of inspectieverslagen waar in verschillende stadia informatie aan toe wordt gevoegd of aan de jaarlijkse herziening van een contract, verslagen van functioneringsgesprekken of een behandelplan.

In ITP/CCM 4 is het nu mogelijk om een eerder gemaakt document te openen en verder te bewerken. Alle gemaakte keuzes en teksten zijn bewaard en hoeven niet opnieuw te worden ingevoerd. Dit betekent optimaal gebruik van al bestaande informatie en besparing van veel tijd en energie omdat medewerkers zich uitsluitend kunnen concentreren op de invoer van nieuwe gegevens.

Publicatie-workflow – eenvoudiger en beter

Het publiceren van teksten, templates en stylesheets is in ITP/CCM 4 eenvoudiger en duidelijker door de invoering van drie stappen: controleren van de inhoud, vrijgeven voor publicatie en het daadwerkelijk publiceren.

De autorisatie van deze stappen kan worden aangepast aan de wensen en workflow van de organisatie waardoor in de praktijk de verantwoordelijkheid bij verschillende personen kan liggen. Voor de organisatie levert het betere processen op maar ook meer transparantie en controle, ook ten behoeve van wet- en regelgeving, doordat alle stappen worden bijgehouden in een logfile.

De publicatie-workflow kan worden toegepast op verschillende niveaus. Ook de vormgeving van een merk (‘brand’) kan afzonderlijk en via de workflow-stappen worden gepubliceerd. Dit maakt het beheer van meerdere merken (multibranding) een stuk eenvoudiger.

Beschikbaarheid

ITP/CCM 4 is per direct wereldwijd beschikbaar.

m4s0n501

Deel dit bericht

Email This Email This

Related Posts

Mis geen update!
Op de hoogte blijven van de marktontwikkelingen? Schrijf je nu in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Agenda
Dec
31
Wed
2014
all-day CHIPKNIP STOPT
CHIPKNIP STOPT
Dec 31 – Jan 1 all-day
CHIPKNIP STOPT
Gebruikt uw organisatie de CHIPKNIP voor het betalen van kopie, print en scan? De Chipknip stopt per 1-1-2015 als betaalmiddel. U heeft tot 1-10-2014 om een alternatief te implementeren.

View Calendar