Breukelen, 22 mei 2012 – Xerox is gepositioneerd als leider in het  mei 2012 rapport “The Forrester Wave  TM Managed Print Services (MPS) Q2 2012”. Xerox krijgt deze  erkenning vanwege haar MPS-aanbod, de prominente aanwezigheid op de markt en behaalt de hoogst mogelijke  score op het gebied van strategie.

Xerox heeft een zeer goed  uitgebalanceerd aanbod met een meerwaarde in alle categorieën, inclusief  platformondersteuning, wereldwijde implementaties, ITO-ondersteuning en in het bijzonder  bedrijfsondersteuning”, schrijft Craig Le Clair, auteur van het rapport en vice  president and principal analyst bij Forrester Research. “Het marktbereik van  Xerox is vergroot door de integratie met haar ITO-business, uitbreiding naar  verschillende partners in het MKB en de wereldwijde levering.

Het rapport waarschuwt dat bedrijven  die hun printtoepassingen nog steeds met verschillende budgetten van  verschillende bronnen afnemen en geen MPS-strategie hebben, moeite zullen  krijgen om de noodzakelijke printbesparingen en duurzaamheidsdoelstellingen te  behalen. Het aanbod van Xerox is zeer geschikt voor de MPS-markt voor zowel een productie- als een  kantooromgeving.

Forrester onderscheidt Xerox met de  hoogst mogelijke scores in wereldwijde levering, mobile printing, ownership van nieuwe technologieën  en oplossingen, integratie van IT-outsourcing support, enterprise print support,  MPS-marktervaring, MPS-strategie, MPS-inkomsten,  bedrijfscommitment en engagement.

“De MPS-markt blijft dynamisch,  terwijl het marktleiderschap van Xerox constant is. Hiermee laten we klanten en  channelpartners zien dat onze strategieën, tools en technieken herhaalbare  resultaten over de hele wereld leveren”, aldus Andrew Morrison, senior vice  president van Xerox Managed Print Services.

In het afgelopen jaar heeft Xerox haar  aanbod uitgebreid met de overname van Newfield IT om het MPS-beoordelingsproces en de  implementatie te versnellen. Bovendien werkt Xerox nu samen met Cisco, dat Xerox MPS en mobile print  integreert in de Cisco routers/switches en het marktaandeel vergroot via haar  channelpartners. Daarnaast werkt Xerox samen met McAfee en Cisco om een strengere beveiliging  in haar documenttechnologie en MPS-aanbod in te bouwen, die de bedrijfsgevoelige  informatie van klanten nog beter beschermt.

Rate this post

Print Friendly