Breukelen, 14 mei 2012 – Tijdens het Xerox  Premier Partner Congres op drupa, dat in het teken staat van  groeimogelijkheden in grafische communicatie, lanceert Xerox voor haar Premier  Partners een nieuw exclusief programma. De nieuwe initiatieven voor deze  grafische bedrijven bestaan onder andere uit één-op-één-marketingdiensten,  nieuwe trainingen en een nieuw managed print services (mps)  aanbod.

“Onze Premier Partners behoren tot de  grootste bedrijven in de grafische branche en staan te popelen om te profiteren  van deze nieuwe initiatieven”, zegt Jeff  Jacobson, directeur Global Graphic Communications Operations van Xerox. “We  investeren in onze klanten door ze innovatieve handvatten aan te reiken om hun  business te laten groeien.”

De volgende diensten zijn nu exclusief  beschikbaar voor leden van het Xerox Premier Partners Global  Network:

Uitbreiding van  personalisatie-mogelijkheden

  • Het XMPie   Cross Media Centre geeft gratis toegang tot de XMPie   Marketplace, die royalty free   photoshop-afbeeldingen en documenten voor personalisatie-opdrachten   biedt. Een gratis XMPie uStore   Facebook App Connector voor de uStore XMPie applicatie en een   halfjaarabonnement op de premium-versie van de nieuwe XMPie Circle   personalisatie-oplossing in de cloud, zijn nu ook beschikbaar   gesteld.

Training en  ontwikkeling

  • Xerox University biedt de Premier   Partners professionele training en ontwikkeling, online en face-to-face, met   business development consultants over de hele wereld.

Nieuwe zakelijke mogelijkheden met managed print  services

  • Managed print services   biedt de partners in   Europa en Noord-Amerika nieuwe zakelijke mogelijkheden, zoals onsite   management van diensten voor de productie of afdrukken op kantoor via een   Xerox cloud-gehoste oplossing.

Bezoekers konden tijdens  het congres luisteren naar presentaties van  analisten, innovatieve Xerox-klanten en top Xerox-executives. Een van de  sprekers was Steve  Hoover, chief executive officer van PARC, a  Xerox company. Hij sprak over de  toekomst van communicatie. Het  congres vond plaats op 3 en 4 mei tijdens de eerste twee  dagen van drupa 2012.

Meer informatie  over deze initiatieven is  te vinden op de Premier Partners private  portal.

Rate this post

Print Friendly