Docufacts

Oplossingen

Webinar Easy Systems Inkoopfactuur Automatisering

Webinar Easy Systems Inkoopfactuur Automatisering

Graag nodigen wij u uit voor ons Webinar op donderdag 31 mei 2012 van 16.00 tot 17.00 uur om u volledig bij te praten over inkoopfactuur automatisering. Tijdens dit online event lichten we de voordelen van inkoopfactuur automatisering voor uw organisatie toe met best practise ervaring van o.a. organisaties als Koninklijk Theather Carré, Primagaz, Suitsupply, Stadgenoot, Broekhuis Groep en Konica Minolta. Meld u nu aan en ervaar de voordelen voor uw bedrijf van inkoopfactuur automatisering.

Webinar

Webinar is een samenvoeging van 2 woorden: Seminar & Web. Een Webinar is een live ‘presentatie’ via de computer naar andere computers. Het volgen van de Webinar biedt het comfort van het bekijken in uw eigen omgeving en u kunt tijdens de presentatie vragen stellen over inkoopfactuur automatisering.

Aanmelden is simpel en snel:

U geeft zich op voor een Webinar via onderstaande link. Nadat u een bevestiging heeft gehad voor deelname ontvangt u van ons een uitnodiging waarin de datum staat van de online sessie.

In een later stadium nemen wij contact met u op om het webinar op u pc of laptop te testen.

Door op de volgende link te klikken kunt u zich direct aanmelden.

Over Easy Systems

Indien u vooraf meer informatie wenst, neemt u dan contact met mij op. Ik ben op 0318-648748 of per mail mvaneck@easysystems.nl te bereiken.

 

m4s0n501

Deel dit bericht

Email This Email This

Related Posts

Mis geen update!
Op de hoogte blijven van de marktontwikkelingen? Schrijf je nu in voor de wekelijkse nieuwsbrief.
Agenda
Nov
27
Thu
2014
9:00 am Marktupdate Printers & Multifunc...
Marktupdate Printers & Multifunc...
Nov 27 @ 9:00 am – 5:00 pm
27 november 2014 Op donderdag 27 november 2014 organiseren PIANOo en Docplus de marktupdate Printers en Multifunctionals. Evenals vorige jaren hebben we weer een aantal deskundige sprekers bereid gevonden hun kennis over dit onderwerp te delen. Voor[...]
Dec
31
Wed
2014
all-day CHIPKNIP STOPT
CHIPKNIP STOPT
Dec 31 – Jan 1 all-day
CHIPKNIP STOPT
Gebruikt uw organisatie de CHIPKNIP voor het betalen van kopie, print en scan? De Chipknip stopt per 1-1-2015 als betaalmiddel. U heeft tot 1-10-2014 om een alternatief te implementeren.

View Calendar