Programma biedt technologie en middelen om digitale kleurenbusiness te laten groeien
Düsseldorf, 9 mei 2012 Voor printbedrijven is het van groot belang om zekere en herhaalbare kleurenafdrukken te kunnen leveren. Het Xerox Confident Colour programma rekent af met het kleurverschil dat vaak optreedt bij grote printopdrachten en zorgt voor consistente kleuren. Dit programma bestaat niet alleen uit technologie, maar ook uit advies, business development, partnerdienstverlening en oplossingen op maat. Printbedrijven kunnen met Confident Colour een eindproduct leveren dat aan de eisen van hun klanten voldoet, en ook herhaalbaar is.
Automatisering is essentieel voor kleursucces
Op technologisch gebied zijn de digitale persen van Xerox de enige in hun soort die de drie belangrijkste stappen in het kleurbeheer automatiseren: kalibratie, profilering en het raken van spot colors. De Automated Colour Quality Suite van Xerox (ACQS) beheert de kalibratie en profilering. Deze service onderhoudt de kleurprecisie voor alle toepassingen, inclusief marketingmateriaal, brochures en direct mail. Automatisering bespaart niet alleen tijd, maar biedt ook kleurconsistentie bij elke printopdracht, zelfs als deze verdeeld is over meerdere machines.
Het Xerox Confident Colour programma bestaat onder andere uit:
- Ondersteuning voor bedrijfsontwikkeling met ProfitAccelerator-tools helpen klanten nieuwe diensten aan te bieden, zoals cross-media marketing en fotoproducties.
- De Xerox Production Colour Consultants helpen met de installatie van de digitale pers en de integratie van de bestaande pre-press- en de workflowsystemen. Met de Colour Management workshops en de Fogra ISO-normering kunnen klanten meer profiteren van hun eigen systemen.
- De Business Innovation Partner Solutions, zoals CGS-ORIS en CMI, garanderen kleurconsistentie wanneer digitale en offset opdrachten worden gecombineerd.
- Voor uniek kleurbeheer kunnen oplossingen op maat ontwikkeld worden.
Kijk voor meer informatie over Confident Colour op: www.xerox.com/confidentcolour.