Breukelen, 7  mei 2012 – Gemeente Deventer heeft gekozen  voor de dienstverlening van Xerox Nederland.  Vanaf 1 mei kunnen alle medewerkers van de gemeente gebruik maken van een door  Xerox ingericht en bemand Quick Service Punt (QSP) voor al het druk- en  printwerk. Vanaf nu kunnen alle opdrachten digitaal, vanaf iedere locatie worden  aangeleverd.

Het Xerox QSP  is gevestigd op locatie de Leeuwenbrug. De  QSP-medewerkers zorgen ervoor dat de opdrachtgevers, waaronder het team  Communicatie, zowel het drukwerk dat extern wordt geproduceerd als de interne  printopdrachten op basis van vooraf gemaakte afspraken snel ontvangen. De inzet  van een ervaren dtp-er, die assisteert bij de huisstijlbewaking en adviseert bij  de opmaak van documenten, is tevens onderdeel van de dienstverlening van Xerox.  Met het QSP bespaart gemeente Deventer veel tijd die ingezet kan worden voor een  snellere dienstverlening richting de burgers.

Wim de Jong,  adjunct directeur van gemeente Deventer: “Ook met het oog op onze nieuwe  huisvesting, biedt de samenwerking met Xerox veel voordelen. Zo staat  duurzaamheid voorop in ons nieuwe stadskantoor, een gedachte die naadloos  aansluit op de werkwijze en producten van Xerox. Ook qua snelheid en  tijdsbesparing laat Xerox zien precies te begrijpen waar we bij de gemeente naar  streven. Het QSP is snel na ondertekening van het contract geopend en alle  medewerkers zijn al getraind.”

Edmund  Wingate, Document Services Director van Xerox: “Onze dienstverlening helpt  bedrijven en overheidsinstellingen bij het verbeteren van hun document supply  chain en realiseert substantiële besparingen in kosten en tijd. Wij zijn er  trots op dat we gemeente Deventer, met haar geschiedenis in de boekdrukkunst,  tot onze klanten mogen rekenen en ze met onze technologie en dienstverlening nu  en in de toekomst verder kunnen helpen.”

Rate this post

Print Friendly