Breukelen, 7 mei 2012 Gemeente Deventer heeft gekozen voor de dienstverlening van Xerox Nederland. Vanaf 1 mei kunnen alle medewerkers van de gemeente gebruik maken van een door Xerox ingericht en bemand Quick Service Punt (QSP) voor al het druk- en printwerk. Vanaf nu kunnen alle opdrachten digitaal, vanaf iedere locatie worden aangeleverd.
Het Xerox QSP is gevestigd op locatie de Leeuwenbrug. De QSP-medewerkers zorgen ervoor dat de opdrachtgevers, waaronder het team Communicatie, zowel het drukwerk dat extern wordt geproduceerd als de interne printopdrachten op basis van vooraf gemaakte afspraken snel ontvangen. De inzet van een ervaren dtp-er, die assisteert bij de huisstijlbewaking en adviseert bij de opmaak van documenten, is tevens onderdeel van de dienstverlening van Xerox. Met het QSP bespaart gemeente Deventer veel tijd die ingezet kan worden voor een snellere dienstverlening richting de burgers.
Wim de Jong, adjunct directeur van gemeente Deventer: Ook met het oog op onze nieuwe huisvesting, biedt de samenwerking met Xerox veel voordelen. Zo staat duurzaamheid voorop in ons nieuwe stadskantoor, een gedachte die naadloos aansluit op de werkwijze en producten van Xerox. Ook qua snelheid en tijdsbesparing laat Xerox zien precies te begrijpen waar we bij de gemeente naar streven. Het QSP is snel na ondertekening van het contract geopend en alle medewerkers zijn al getraind.
Edmund Wingate, Document Services Director van Xerox: Onze dienstverlening helpt bedrijven en overheidsinstellingen bij het verbeteren van hun document supply chain en realiseert substantiële besparingen in kosten en tijd. Wij zijn er trots op dat we gemeente Deventer, met haar geschiedenis in de boekdrukkunst, tot onze klanten mogen rekenen en ze met onze technologie en dienstverlening nu en in de toekomst verder kunnen helpen.