Noordwijk,  20 april 2012 – Decos, specialist in document- en  informatiebeheeroplossingen, demonstreert tijdens Overheid & ICT de nieuwe  versie van haar klantcontactsysteem (KCS). Bij de stand (hal 1, B010) biedt  Decos bezoekers de mogelijkheid om met een swipe-beweging door de applicatie heen te bladeren wat  vergeleken kan worden met het spelen van een dynamisch spel op een spelcomputer. Decos is koploper binnen de overheidssector op het gebied  van innovatie in informatiebeheer en laat dit graag aan alle bezoekers van de  beurs zien.

Het  Decos KCS biedt toegang tot alle systemen die binnen een organisatie in gebruik  zijn en relateert de gegevens uit al deze systemen met elkaar. Dit maakt het  mogelijk om de contactgeschiedenis vast te leggen, nieuwe notities te maken of  gegevens uit achterliggende systemen te raadplegen. Het Decos KCS vormt hiermee  de informatiebron voor intake- en klantvragen en maakt het mogelijk om  klantcontact – ongeacht het gebruikte kanaal – direct en eenduidig af te  handelen. Nieuwe toepassingen van het Decos KCS worden ontwikkeld in  samenwerking met verschillende gemeenten. Het biedt overheidsinstellingen niet  alleen nieuwe mogelijkheden om klantcontact efficiënt af te handelen, maar sluit  ook naadloos aan bij de wensen vanuit de praktijk.

Decos  bestaat dit jaar 25 jaar en besteedt daarom extra aandacht aan het thema  innovatie. Decos wil organisaties inspireren om papierloos en ‘connected’ te  werken. Tijdens Overheid & ICT delen de consultants van Decos hun expertise  op het gebied van zaakgericht werken en Het Nieuwe Werken met bezoekers.  Daarnaast vinden er dagelijks presentaties van het Decos KCS plaats in het  theater Rood.

“Het  is ieder jaar weer fantastisch om deel te nemen aan Overheid & ICT”, stelt  Bas Taalman, directeur Sales & Marketing bij Decos. “Het is een goede  mogelijkheid om onze klanten en partners te ontmoeten en is voor ons een  uitstekend platform om te demonstreren wat Decos overheidsorganisaties te bieden  heeft. Wij verwachten veel belangstelling voor het Decos KCS, aangezien alle  gemeenten momenteel bezig zijn met het verder verbeteren van klantcontact. Wij  willen dit jaar graag laten zien hoe onze oplossingen organisaties werkelijk  verder helpen.”

Voor  meer informatie: http://www.decos.nl/actueel/evenementen/overheid—ict-2012—24-26-april.htm

Rate this post

Print Friendly