Noordwijk, 20 april 2012 Decos, specialist in document- en informatiebeheeroplossingen, demonstreert tijdens Overheid & ICT de nieuwe versie van haar klantcontactsysteem (KCS). Bij de stand (hal 1, B010) biedt Decos bezoekers de mogelijkheid om met een swipe-beweging door de applicatie heen te bladeren wat vergeleken kan worden met het spelen van een dynamisch spel op een spelcomputer. Decos is koploper binnen de overheidssector op het gebied van innovatie in informatiebeheer en laat dit graag aan alle bezoekers van de beurs zien.
Het Decos KCS biedt toegang tot alle systemen die binnen een organisatie in gebruik zijn en relateert de gegevens uit al deze systemen met elkaar. Dit maakt het mogelijk om de contactgeschiedenis vast te leggen, nieuwe notities te maken of gegevens uit achterliggende systemen te raadplegen. Het Decos KCS vormt hiermee de informatiebron voor intake- en klantvragen en maakt het mogelijk om klantcontact ongeacht het gebruikte kanaal direct en eenduidig af te handelen. Nieuwe toepassingen van het Decos KCS worden ontwikkeld in samenwerking met verschillende gemeenten. Het biedt overheidsinstellingen niet alleen nieuwe mogelijkheden om klantcontact efficiënt af te handelen, maar sluit ook naadloos aan bij de wensen vanuit de praktijk.
Decos bestaat dit jaar 25 jaar en besteedt daarom extra aandacht aan het thema innovatie. Decos wil organisaties inspireren om papierloos en connected te werken. Tijdens Overheid & ICT delen de consultants van Decos hun expertise op het gebied van zaakgericht werken en Het Nieuwe Werken met bezoekers. Daarnaast vinden er dagelijks presentaties van het Decos KCS plaats in het theater Rood.
Het is ieder jaar weer fantastisch om deel te nemen aan Overheid & ICT, stelt Bas Taalman, directeur Sales & Marketing bij Decos. Het is een goede mogelijkheid om onze klanten en partners te ontmoeten en is voor ons een uitstekend platform om te demonstreren wat Decos overheidsorganisaties te bieden heeft. Wij verwachten veel belangstelling voor het Decos KCS, aangezien alle gemeenten momenteel bezig zijn met het verder verbeteren van klantcontact. Wij willen dit jaar graag laten zien hoe onze oplossingen organisaties werkelijk verder helpen.
Voor meer informatie: http://www.decos.nl/actueel/evenementen/overheid—ict-2012—24-26-april.htm